کد خبر: 165518
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

شرکت کیا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۱ از یک سدان کانسپت بانام GT پرده برداری کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،شرکت کیا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۱ از یک سدان کانسپت بانام GT پرده برداری کرد. اینک گویا سازندهٔ کره ای به فکر بتولید رساندن این کانسپت افتاده است چراکه به تازگی جاسوسان صنعتی تصاویری از پروتوتایپ این خودرو که در جنوب کالیفرنیا در حال تست بوده است تهیه کرده اند.

۶۸۴۹۸۸٫jpg

این خودرو که به احتمال زیاد بر اساس جنسیس G80 (همان هیوندای جنسیس که پس از استقلال برند جنسیس نامش به جنسیس G80 تغییر کرده است) ساخته شده، در طراحی خارجی بسیار به نسخهٔ کانسپت خود وفادار مانده است. ولی درعین حال از طراحی محافظه کارانه تر و آشنایی سود می برد.

۶۸۴۹۸۲٫jpg

کیا در رابطه با محصول جدید خود اطلاعات چندانی ارائه نکرده است اما همان طور که اشاره شد انتظار می رود بر اساس جنسیس G80 شکل گرفته باشد و به همین دلیل موتورهای آن نیز احتمالاً از جنسیس G80 قرض گرفته می شود که شامل یک نمونهٔ ۳٫۸ لیتری V6 با ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از یک پیشرانهٔ ۳٫۳ لیتری توربوشارژ نیز منتشرشده است. انتظار می رود فروش کیا GT در سال ۲۰۱۸ آغازشده و قیمتی بیش از ۴۰ هزار دلار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طب ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    این نیو پراید هستا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

آخرین اخبار