کد خبر: 166498
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

این یک فراری ۴۵۸ MM سفارشی است که اختصاصی به تعداد تنها یک نمونه برای یک مشتری انگلیسی ساخته شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، این خودرو توسط بخش پروژه های خاص فراری تولید شده؛ بخشی که جهت پاسخگویی به نیاز مشتریانی است که به فراری های فراتر از حد عادی علاقه دارند.

[caption id="attachment_166500" align="aligncenter" width="600"]فراری 458 MM اسپشیال فراری ۴۵۸ MM اسپشیال[/caption]

برای این خودرو بدنه جدیدی از آلومینیوم تولید شده که در جلو و عقب پنل های فیبرکربن قرار گرفته است. ایجاد دو ورودی هوا در طرفین از دیگر نقاط تمایز است که هم حجم بیشتری از هوا را به داخل موتور هدایت میکند و هم با فرم آئرودینامیک خاص خود جای خالی اسپویلر عقب را جبران میکند که با یک برآمدگی بالای چراغ های عقب جایگزین شده است. چراغ های عقب خود نیز از ۴۸۸ جدید قرض گرفته شده اند.

[caption id="attachment_166499" align="aligncenter" width="600"]فراری 458 MM اسپشیال فراری ۴۵۸ MM اسپشیال[/caption]

ساختار اصلی و انتقال قدرت نسبت به ۴۵۸ اورجینال بدون تغییر باقی مانده که شامل موتور تنفس طبیعی ۴٫۵ لیتری V8 با توان ۵۹۷ اسب بخار میشود. البته زیر این پوسته جدید تغییراتی هم به چشم میخورد. به عنوان مثال رادیاتورهای جلو با سمت بالا منحرف  و نسبت به ۴۵۸ عادی به هم نزدیک تر شده اند.

[caption id="attachment_166501" align="aligncenter" width="600"]فراری 458 MM اسپشیال فراری ۴۵۸ MM اسپشیال[/caption]

به گفته فراری بخشی از سفارش مشتری به آفتابگیر کردن شیشه ها برمیگشت که در نتیجه شیشه های جلو و طرفین به رنگ دودی درآمده و با توجه به همرنگی با ستون ها به نوعی در هم ادغام شده اند.

عکس های گرفته از این فراری جدید در پیست فیورانوی فراری گرفته شده که موتور MM اولین لرزش خود را در آنجا به همراه مالک خوش اقبالش و راننده تست فراری داریو بنوزی تجربه کرد.

[caption id="attachment_166502" align="aligncenter" width="600"]فراری 458 MM اسپشیال فراری ۴۵۸ MM اسپشیال[/caption]

فراری به طور رسمی به اینکه MM مخفف چه کلماتی است اشاره ای نکرده. شاید مایله میگلیا (مسابقات اتومبیل رانی جاده ای در ایتالیا) یا مارش مالو یا به احتمال قوی تر مولتی میلیونر! این در حالی است که فراری قیمت خودروهای اختصاصی برای مشتریانش را نیز فاش نمیکند و البته یک فراری تک دستگاه نباید ارزان باشد.

منبع : carmagazine

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =