کد خبر: 169382
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

در اوایل سال جاری بود که رلزرویس اعلام کرد که نسل جدید فانتوم را در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. حال رلزرویس تصویر مرموزی از توسعه و تولید نسل هشتم فانتوم منتشر کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ، در اوایل سال جاری بود که رلزرویس اعلام کرد که نسل جدید فانتوم را در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. حال رلزرویس تصویر مرموزی از توسعه و تولید نسل هشتم فانتوم منتشر کرده است. این تصویر که در خانه رلزرویس گرفته شده، نشان از آن دارد که این خودرو ساز لوکس قصد دارد بطور گسترده ای از آلومینیوم برای محصولات خود استفاده کند.

p90225908_highres_development-programm رلزرویس فانتوم از سال ۲۰۰۳ وارد بازار شد و در این زمان بجز اضافه شدن فاصله دو محور جلو و عقب تغییر چندانی بر روی آن انجام نشد و بعد ها فانتوم با دو مدل کوپه و Drophead گسترش یافت. فانتوم جدید در کنار مدل Cullinan که محصول SUV رلزرویس برای رقابت با بنتلی Bentayga می باشد عرضه خواهد شد و در نسل هشتم فانتوم قرار است از سیستم های ایمنی و سرگرمی فراتر از حد انتظار استفاده شود.

P90114520_highRes هنور مشخص نیست که آیا رلزرویس همانند بسیاری از خودرو سازان قصد دارد از موتورهای کم حجم با توربوشارژ استفاده کند یا از موتور های بزرگ تنفس طبیعی. با اینکه در گذشته مهندسین رلزرویس به موتور های هیبرید اشاره هایی کرده بودند، اما انتظار می رود که این خودروساز لوکس از موتور های سنتی ۱۲ سیلندر در برخی از مدل ها استفاده خواهد کرد.

  rolls-royce-phantom-002

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =