کد خبر: 169445
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر ترافیک در محور چالوس-کرج، حدفاصل آدران تا کرج و محور فشم-تهران به صورت پرحجم است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید. *ترافیک سنگین در محور چالوس-کرج و فشم- تهران(ساعت: ۰۸:۲۰) بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر ترافیک در محور چالوس-کرج، حدفاصل آدران تا کرج و محور فشم-تهران به صورت پرحجم و همچنین در آزادراه قزوین-کرج، حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس به صورت نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
*ترافیک سنگین در محورهای کندوان ،هراز و رشت-قزوین(۰۹:۱۵) بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر ترافیک دراکثرنقاط محورهای کندوان ،هراز، آزادراه رشت-قزوین محدوده تونل منجیل به صورت نیمه سنگین وسنگین می باشد، مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است. *ترافیک سنگین در هرازو نیمه سنگین در رشت-قزوین و کرج - چالوس(ساعت: ۰۹:۳۰) بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر ترافیک در محور هراز(شمال به جنوب محدوده های تونل یک و پنجاب) و شمال به جنوب محور رشت-قزوین (محدوده های رودبار و منجیل) پرحجم و نیمه سنگین و در محور کرج چالوس(شمال به جنوب محدوده های دزدبن و تونل کندوان پر حجم و روان) گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردارند.
*محور چالوس از شمال به جنوب مسدود می شود
سرهنگ اکبری رئیس پلیس استان البرز گفت: با توجه به بار ترافیک شبانگاهی در محور کرج – چالوس از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته تا ساعت ۲۴ تردد وسایل نقلیه یک طرفه انجام شد.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر تردد در هر ۲ لاین محور کرج – چالوس در حال انجام است و در باند شمالی و جنوبی محور  مسدود است.
رئیس پلیس استان البرز در پایان بیان کرد: از ساعت ۱۳ امروز محور کرج – چالوس در باند شمالی از میدان امیرکبیر تا مرزن‌آباد به منظور تهویه خودروها و یک طرفه شدن از شمال به جنوب مسدود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =