کد خبر: 170235
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

پرشیا خودرو در جدیدترین جدول فروش خود، مدل محبوب سری ۵ را با شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری ارائه کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ،بر اساس بخشنامه فروش پرشیا خودرو، ب ام و ۵۲۸i مدل ۲۰۱۶ هم اکنون در دو تیپ Premium و Exclusive عرضه می شود که قیمت خرید نقدی آن ها به ترتیب ۴,۳۴۹,۰۰۰,۰۰۰ و ۴,۴۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال است. پرشیا خودرو شرایط فروش اعتباری متنوعی را نیز برای این خودرو در نظر گرفته است که شامل بازپرداخت های ۶، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه می شود ضمن اینکه در هر روش فروش اعتباری، پیش پرداخت های مختلقی به خریداران پیشنهاد می شود تا به این ترتیب بتوانید با بودجه های مختلف نسبت به خرید این سدان جذاب اقدام کنید. کمترین پیش پرداخت برای خرید تیپ Premium، ۱,۶۲۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال است و باقی مبلغ را باید در اقساط ۶ ماهه پرداخت کنید. در مدل Exclusive که بالاترین سطح آپشن را در خانواده سری ۵ عرضه دشه در ایران ارائه می کند، حداقل پیش پرداخت ۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال است مبلغ باقی مانده را باید در طی ۶ ماه پرداخت کنید. جهت اطلاع بیشتر در زمینه شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و ۵۲۸i می توانید در فایل تصویری زیر را ببینید.

۱۳۹۵۰۴۲۹۱۳۴۹۱۹۲۱۰۱۳۶۰۵۱۱۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط متنوع فروش محصولات ب ام و در ایران می تواندی به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس http://persiakhodro.ir/ مراجعه کنید. لازم به ذکر است تمام خودرو های های عرضه شده از سوی پرشیا خودرو ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر گارانتی دارند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ali ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    این شرایط بدردصاحبان فیش حقوقی کذایی میخوره لذااین شرایط خاص مال اون مدیراست نه مردم
  • ناشناس ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    اینو پیامک کنید واس مدیران دولتی با اون حقوق های سر سام آورشون،نه برای ۹۹ درصد مردم که خواب بی ام و هم نمیبیینن
  • رضا ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    بهره این نوع فروش اقساطی ۴۰ درصد است حال آنکه در صورت تامین وثیقه می توان از بانک وام ۲۲ درصدی دریافت کرد لذا صرف نظر از قیمت بالای فروش در مقایسه با وارد کنندگان متفرقه طلب دریافت چنین سودهای نجومی معامله با این شرکت را به یک فرایند کلاهبرداری شبیه نموده است.
  • ریحانه ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    این شرایط دقیقا مال کسیه که حداقل دردآمد ماهیانه ۷۰ میلیون تومان داشته باشه با این شرایطا یه جورایی جیب پولدارا پر پول تر میشه.پولای میلیاردیشونو میدن ملک میخرن با قیمتای نجومی اجاره میدن پولشو میگیرن ماشین میخرن سرمایه اصلیشونم سر جاشه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =