کد خبر: 170436
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۴

شرکت کیا یکی از شرکت‌هایی است که قصد دارد سازگاری با اپل کارپلی و اندروید اتو را برای محصولاتش ارائه دهد؛ اما این سیستم‌ها، علاوه بر مدل‌های جدید برای مدل‌های قدیمی نیز ارائه خواهند شد.

به گزارش اخبار خودرو ،شرکت کره‌ای کیا اپل کارپلی و اندروید اتو را به عنوان به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان برای اتومبیل‌های مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ را ارائه می‌کند.

۲۰۱۵-kia-soul-ev-front-angle-2-1200x0

اتومبیل‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، عبارتند از مدل ۲۰۱۷ فورته (Forte )، مدل ۲۰۱۷ اسپورتیج (Sportage) و چند مدل قدیمی. مدل‌ ۲۰۱۶ سورنتو (Sorento)، مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ اپتیما (Optima)، اپتیما هیبرید (Optima Hybrid)، اتومبیل الکتریکی سول ای‌وی (Soul EV) و سدونا (Sedona) نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. نسخه‌های بنزینی سول از مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ نیز این سیستم‌ها را دریافت خواهند کرد. با این حال، تمام تیپ‌های اتومبیل‌های مذکور این به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کنند. اتومبیل‌ها باید سیستم هدایت سازگار یا سیستم اینفوتینمنت Uvo3 کیا را داشته باشند. شرکت کیا تا پایان ماه جولای از طریق ایمیل در مورد به‌روزرسانی اپل کارپلی و اندروید اتو به مشتریانش اطلاع‌رسانی خواهد کرد. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کاربرانی که اتومبیل‌های مذکور را در حالت کارکرده خریده‌اند، نیز ارائه می‌شود. همه خریداران باید اتومبیل‌های خود را در سایت myuvo.com ثبت کنند تا پس از ارائه به‌روزرسانی، اعلامیه مربوطه و دستورالعمل قدم به قدم را برای دانلود و به‌روزرسانی موردنظر دریافت کنند. برخلاف سیستم‌هایی که به صورت مجزا توسط خودروسازان توسعه داده می‌شود، شرکت کیا لایه‌ای از کاربرد مختص اپل یا اندروید اضافه کرده‌ که شامل نمودارها، کنترل صوتی و ارسال اپلیکیشن‌هایی که روی هر سیستم عامل وجود دارد، می‌شود.

منبع:فوت و فن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

آخرین اخبار