کد خبر: 172247
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

چیزی که تا کنون ما میدانیم این است که این کانسپت یک خودروی کوپه است که ۶ متر طول دارد؛ شاید طولانی تر از هر کوپه دیگری که دیده ایم.

 به گزارش اخبار خودرو ، مثل اینکه مرسدس میباخ ۶ قرار است تبدیل به نقطه عطف نمایشگاه پبل بیچ امسال شود. چیزی که تا کنون ما میدانیم این است که این کانسپت یک خودروی کوپه است که ۶ متر طول دارد؛ شاید طولانی تر از هر کوپه دیگری که دیده ایم. اکنون مرسدس تیزر جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که مشخصات بیشتری از نمای عقب و کناری و همچنین درب های گالوینگ آن را به نمایش گذاشته است.

[caption id="attachment_172248" align="aligncenter" width="600"]کانسپت جدید میباخ ۶ کانسپت جدید میباخ ۶[/caption]

این کلیپ کوتاه منتشر شده با نمایش کاپوت پهن و بزرگ این کوپه آغاز میشود. سپس به نمای عقب رفته و بر چراغ های باریک که بر روی قوس سپر عقب قرار گرفته است، تمرکز میکند. با توجه به تیزر اول منتشر شده این کانسپت در نمای کناری دارای پنجره های باریک و آینه هایی کوچک که به پایه دوربین شباهت دارد میباشد. در فیلم با توجه به سایه افتاده بر روی شیشه عقب نمیتوان در خصوص آن و داخل خودرو اظهار نظر کرد.

اما مهم ترین نکته در این فیلم درب هایی است که اصطلاحا به گالوینگ شهرت دارد. دقیقا همانند مرسدس بنز SLS AMG، در میباخ ۶ نیز درب ها از بالا باز شده و مانند بالهایی جذاب در دو طرف خودرو قرار میگیرند. اما در مورد باقی جزییات این کانسپت باید صبر کرد تا در ۱۸ آگوست در پبل بیچ به طور رسمی رونمایی شود.

[aparat]knv1R[/aparat]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =