کد خبر: 176465
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

داچیا ساندرو برای سال ۲۰۱۷ دستخوش تغییراتی در طراحی خواهد شد که این تغییرات در نمایشگاه ۲۰۱۶ پاریس در معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو ، در صدر تغییرات اعمال شده چیدمان جدید چراغ جلو با اضافه شدن LED های رانندگی در روز، سپر بازطراحی شده و جلوپنجره برجسته تر را می‌توان نام برد. در عقب فرم چراغ ها تغییر کرده و در داخل مواد بکار رفته و فضاهای ذخیره سازی کاربردی تر اضافه شده است.

[caption id="attachment_176466" align="aligncenter" width="600"]ساندرو 2017 ساندرو ۲۰۱۷[/caption]

همه این تغییرات موجب عضلانی تر شدن ظاهر داچیا ساندرو و نیز نمونه کشیده تر آن لوگان MCV شده است. در حال حاضر این تغییرات را در تنها عکسی که از این محصولات منتشر شده می‌توان دید.

داچیا گفته است در زمان رونمایی از این مدل های جدید در نمایشگاه پاریس از تغییرات بیشتر در پیشرانه نیز رونمایی خواهد شد که شامل موتور جدیدی می‌گردد که توسط کمپانی مادر داچیا، یعنی رنو تولید شده است.

ساندروی به روز شده کماکان با قیمت تنها ۵۹۹۵ پوند به عنوان ارزان ترین خودروی تولید یک شرکت اروپایی شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ افزایش قیمت چندانی نداشته است. این خودرو به زودی در ۲۹ سپتامبر در پاریس در معرض دید عموم قرار داده شده و در ماه های آینده وارد بازار فروش خواهد شد.

منبع : autocar

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    ایشالا از دور تولید اونا خارج شد پارس خودرو میاره ...
    • پ ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
      با دو برابر قبمت و کیفیت نزول کرده
  • ناشناس ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    وای یعنی جدیدترین مدل شان را به پول ما میدهند نزدیک به ۲۴ میلیون اون وقت اینا اینجا مدل ۲۰۰۸ شان را به ما غالب میکنند ۵۳ میلیون ای خدا چقدر اینا ملت را چپاول میکند خوبه فهمیدم قیمت واقعی اش چقدر است
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    این قیمتش ۶۰۰۰ پوند بعد سایپا میگه من پراید صادر می کنم ۶۰۰۰دلار.ما هم که باور میکنیم!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =