کد خبر: 178421
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی ۱۰ و آی ۲۰ در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کار خواهیم بست.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از تسنیم، مدیرعامل کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به منظور تولید خودروهای این شرکت کره ای در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد.

سامان فیروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز کره ای در ایران باشیم.

وی افزود: در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی ۱۰ و آی ۲۰ در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کار خواهیم بست.

فیروزی با تاکید بر اینکه لغو تحریم‌ها به واسطه برجام، فصل تازه‌ای در اقتصاد ایران و به ویژه صنعت خودروسازی کشور گشوده است، تصریح کرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی که با شرکای جدید خود به امضاء می‌رسانند، از یک سو به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌‌دهند.

مدیرعامل کرمان موتور تصریح کرد: شرکت‌های ایرانی، باید با قراردادهای مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تکنولوژی شرکای خارجی خود بهره مند شوند.

وی اولویت اصلی این شرکت را گسترش همکاری با شرکای فعلی و آغاز همکاری­ جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست، گفت: در همین راستا قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به امضاء رسیده است.

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    واسه شروع بد نیس(فقط بد نیس!) اما خواهشا جوری قراداد ببندین که هرسال آپدیت و فیس لیفت بشه نه که تا ۲۰ سال دیگه همون مدلو بزنین.ضمن اینکه خودروهایی مثل اکسنت و النترا اگر داخل تولید شن به زیر ۱۰۰ تا حدود ۱۰۵ میتونن برسن که قطعا برای خانواده ها مناسبتره تا این کوچولوها :)
    • گالاردو ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
      دوست عزیز اکسنت و النترا در مناطق آزاد به ترتیب ۴۵ و ۶۵ تومان قیمت دارد و رسیدن به زیر ۱۰۰ تومان دردی از حال مشتریان دوا نمیکند.
    • امیر ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
      بله منم موافقم؛ ولی فک کردین این ۲مدل رو چقد قراره بفروشن؟ اندازه ال۹۰ و پرشیا؟! اینام خیلی خوب بدن کمتر ۷۰ نیس :)
  • behi ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    خیلی هم عالی
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    کرمان موتور وقتی چینی های ارزان با این قیمتها فضایی میده کره ای هارو چند می خواد بده؟!!!
  • حمید ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    خدا رو شکر که یه بار دست از سر چینی ها برداشتین
  • مهمان ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    به شما توصیه می کنم اصلا به فکر تولید ( مونتاژ البته !!!) این دو تا خودرو نباشید ، چون با قیمتهایی که توی سرتون و ذهنتون دارید اصلا فروش نمی ره و روی دستتون باد می کنه .
  • حامد ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    " تولید " خنده دار ترین کلمه کرمان خودرو و کلا خودرو سازان داخلی است تنها کاری که انجام خواهند داد نصب باد لاستیک با کمپرسور های فوق پیشرفته است
  • حمید ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    اگه می تونه ازرا یا سوناتا یا جنسیس مونتاژ کنه ای ۱۰ و ای ۲۰ همان پراید و ۲۰۶ خودمونه
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    این یک قدم به جلو هست. انشاالله همراه با اینها مدلهای قویتر و بزرگتر هیوندای هم تولید بشه. احسنت به کرمان خودرو. البته فقط در همین یک مورد.
  • حافظ ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    چرا نظرات من رو منتشر نمیکنید ؟ همیشه نظر میدم هیچوقت هم بی احترامی نبوده در نظراتم ، اولا که در صورت تولید در داخل مردم باید این انتظار رو از تولید کننده ها داشته باشن که قیمت خودرو ها با خودروهای مناطق ازاد رقابت بکنه نه اینکه با وجود تولید داخل شدن باز مردم بخوان پول خودرو وارداتی بدن ، خودرو وارداتی هزینه گمرکی میگیره ۴٠ تا ۵۵ درصد، باقی هزینه ها هم با توجه به هزینه گمرکی محاسبه میشه ، بعد باز چجوری هست که ما باید با قیمت بالا بخریم ؟ چرا ؟ چرا شما خبرگزاری ها انتشار واقعی قیمت خودرو و هزینه های مختلف رو در اختیار مردم نیمذارید ؟ چرا خود مردم طلب حقشون رو نمیکنند ؟ چرا وقتی یه کیا اسپورتیج تو منطقه ازاد با ۵٠ میلیون میشه خرید ما باید بابت ماشینی ٨٠ میلیون بدیم که مثلا ایران خودرو داره میسازه ولی چینیه و از لحاظ فنی و قابلیت از اسپورتیج ۵٠ میلیونی پایینتره ؟ مگه نباید بعد از داخلی سازی قیمت پایین بیاد ؟
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    هیوندای i10 اگه مدلی که تو اروپا فروش میره باشه خوبه و گرنه مدل هندیش و مخصوصا اگه قدیمیش باشه مفت نمیرزه البته مدیران کرمان موتور سابقه خوبی در تولید محصولات روز (حالا فرق نمیکنه واسه کدوم کشور باشه) دارن بر خلاف سایر خودروسازهای داخلی که مدلهای ۲۰۰۸ و مونتاژ میکنن
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    کرمانیها نشون میدن که درک درستی از بازار این روزهای ایران دارن دمشون گرم
  • رضا ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    i10 فولش تو امارات به پول ایران ۳۵ میلیونه نهایتش و البته در مقایسه با خودروهایی که الان داره مونتاژ میشه مثل ساندرو (محصول دولتی با بهره وری پائین و قیمتگذاری بالای اولیه به خاطر وجود محصولات چینی مشابه در همان شرکت) باید ۴۵ تا ۵۰ قیمت بخوره بیشتر از این بی انصافیه والبته ۲۰ تا ۲۵ میلیون ارزونتر از وارداتیهای مشابه مثل پیکانتو میراژ و MG3 میشه که یه جورایی مناسب بنظر میرسه
  • رضا ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    من به عنوان یه فرد با در آمد متوسط از این که i10 وارد ایران نمیشد ناراحت بودم حالا با شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم ممنون از کرمان خودرو امیدوارم مدل ۲۰۱۵ نسل جدیدش باشه چون همونطور که گفتم حاضر نیستم پس انداز سالها حقوقمو بدم مدل قدیمیشو بخرم
  • ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    یعنی فاتحه ۲۰۶ و ساندرو و برلیانسو جک و مک ... همه خوندس دیگه :))
    • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
      نه رفیق این خبرا نیست!خودروسازها سر و ته یک کرباس هستند.ساده لوحی است اگر فکر کنیم اینا میان به نفع مردم رقابت کنند.یه قیمتی میدن که ضرری به هم نرسونن.یه سفره ای باز شده همشون دارن می خورن و هوای هم هم دارند.
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    بهتر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =