کد خبر: 179561
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

تصویری از محوطه ایران خودرو منتشر شده که در آن خودروهای ۲۰۸ و ۳۰۱ دیده می شوند. پژو ۲۰۸ قبلی که در نمایشگاه‌های خودرو کشورمان حاضر می‌شد، نسخه ۲ در اسپرت توربو بود که ۲۰۷ اسب بخار قدرت داشت و قرار نبود وارد بازار ایران شود.

به گزارش اخبار خودرو ،تصویری از محوطه ایران خودرو منتشر شده که در آن خودروهای ۲۰۸ و ۳۰۱ دیده می شوند. پژو ۲۰۸ قبلی که در نمایشگاه‌های خودرو کشورمان حاضر می‌شد، نسخه ۲ در اسپرت توربو بود که ۲۰۷ اسب بخار قدرت داشت و قرار نبود وارد بازار ایران شود.

۲۸۵۰۰

همیشه سوال بود که چرا ایران خودرو، ۲۰۸ متناسب با تولید خود را به نمایشگاه ها نمی آورد. این تصویر نشان می دهد که ایران خودرو به تازگی یک دستگاه پژو ۲۰۸ سفید ۴ در به ایران آورده و احتمالا قرار است برای انجام برخی فرایندهای مهندسی و تست های جاده ای از آن استفاده کند. همان طور که در تصویر مشخص است، این خودرو فاقد سانروف و سقف شیشه های است. ولی با نگاه دقیق تر می توان فهمید که ۲۰۸ سفید، به رینگ های تراش خودرو، آینه های کرومی، سنسور نور، آینه کرومی و مانیتور مجهز است. همچنین برخی شنیده ها حاکی از آن است که موتور این خودرو از نوع ۱٫۶ لیتری ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن متری است که توسط یک گیربکس چهار دنده اتوماتیک یا پنج دنده دستی قدرت را به چرخ های جلو می رساند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۱۰٫۴ ثانیه است و در نسخه های بهینه سازی شده ۱۲۰ اسب بخار، این عدد به ۹٫۹ ثانیه رسیده است. حداکثر سرعت ۲۰۸ پنج در اتوماتیک ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت اعلام می شود و مصرف سوخت ترکیبی را ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت می کند. از ویژگی های این خودرو ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap است. مدیرعامل ایران خودرو در نشست خبری سال ۹۴ اعلام کرد که مدل اتوماتیک ۲۰۸ قیمت ۶۸ میلیون تومان و نسخه دستی ۶۴ میلیون تومان قیمت دارد. منبع:اسب بخار

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    مگه سراتو سایپا نبود؟ گذشته از ظاهر قدیمی شده ی اون(که گیریم اینو مورد اغماض قرار بدیم بخاطر برند معتبر کیا)- سایپا اومد سانروف و تیپ ترونیک و هرچی آپشن داش برداشت و قیمت زد ۹۰ ملیون! خب تکلیف اینام از حالا معلومه همون میشه..این ۲ شرکت کاملا امتحان خودشونو پس دادن و کسی که هنوز به محصولاتشون امید داره باید گفت خییییلی خوش خیاله :)
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    به هیچ وجه به شرکت ایران خودرو و سایپا که کاملا چینی شده اند اطمینان ندارم! به هیچ وجه!! در رقابت با رنو و فولکس که انشاالله در ایران مستقل تولید خواهند داشت قطعا این دو شرکت شکست خواهند خورد.
  • مجتبی ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    اون ۲۰۸ دو در که ۲۰۰ اسب قدرت داشته هم چیز خوبی بوده که خب اونم وارد کنن اگه خط تولیدش نمیتونن راه اندازی کنن . ماشین پرهیجانی بنظر میرسه
  • حافظ ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    به یاد دارم که تعرفه گمرک قرار بود هر سال کم بشه که خودرو ساز ها کیفیت خودشون رو بالا ببرند و توانایی رقابت با خودروساز های خارجی رو داشته باشند ، حالا قراره به صورت تولیدی این خودرو رو به مردم بدن ! یعنی توانایی رقابت رو باید پیدا کنند حالا هیوندای اکسنت هاچبک با قیمت بین المللی ١۵ هزار دلار که تقریبا میشه ۵٠ میلیون باید بیاد رقیب این خدرو بشه ! یا بهتر بگم اگه واقعا بخوان در بازار واقعی به رقابت بپردازند باید این خودرو هیوندای ولوستر رو کنار بزنه !!! قضاوت با شماس ایا هنوز در حال زور کردن به ما نیستن ! من شخصا ترجیح میدم کره ا ی بی کیفیت رو سوار شم تا این خودرو با این قیمت ولی اگه اجازه رقابت بدن ، اما خودشونم میدونن با این قیمت ها بازاری نخواهند داشت
  • حميد ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    فازتون چیه نظرات من رو نمایش نمیدید !!! حرف غیر منطقی میزنم یا فحش و بد و بیراه میگم ! اگه خبرگزاریه که نظرات همه رو انتشار بدید اگرم نه که دل بخواهی انتشار میدید در سایتتون رو گل بگیرید یا کلا نظرات رو ببندید مردم و مسخره نکنید.
    • حميد ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
      هاهاها نه خدایی اون نظرات دیگمو که راجب همین خودرو چرا نمایش نمیدی ! اینو الان گذاشتید که بگید ازادی بیان هست و همه نظرات و نمایش میدید !!!!
  • امین ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    اینا بلدن چطوری از این ملت ساده سو استفاده کنن
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    مردم ایران ظلم پذیرن والا تو دنیا ببینید فقط کوبا و کره شمالی هستند که مثل ما این رفتار رو با مردمشون دارن!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

آخرین اخبار