کد خبر: 181867
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

در حالی که چند روز به رونمایی پیکاپ مرسدس بنز در استکهلم باقی مانده خودروساز آلمانی تصاویر جدیدی از نماهای مختلف آن را منتشر کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، رونمایی رسمی این خودرو که اولین پیکاپ با نشان مرسدس بنز می‌باشد در ۲۵ اکتبر انجام خواهد شد. گفتنی است پلتفرم این پیکاپ با نیسان ناوارا مشترک است که رنو آلاسکان نیز از همین پلتفرم بهره می‌برد.

[caption id="attachment_181869" align="aligncenter" width="600"]تصاویر جدید از پیکاپ مرسدس تصاویر جدید از پیکاپ مرسدس[/caption]

با وجود سایه روشنی که به تصاویر داده شده است خطوط بدنه به ویژه در قسمت های سقف و بالای درب ها به خوبی مشخص است. در جلو چراغ های باریک و کشیده و جلوپنجره برجسته که بر حالت تهاجمی مرسدس بنز در طراحی های اخیر تاکید دارد به چشم می‌خورد. آینه های چهارگوش جانبی و قوس گلگیرها به همراه خطوطی که از بالای آنها آغاز و تا قسمت بار امتداد یافته اند از دیگر مشخصات قابل تشخیص در نمای کناری است.

[caption id="attachment_181870" align="aligncenter" width="600"]تصاویر جدید از پیکاپ مرسدس تصاویر جدید از پیکاپ مرسدس[/caption]

اولا کالینیوس، یکی از مدیران بازاریابی مرسدس در نمایشگاه اتومبیل نیویورک گفته بود که پیکاپ جدید هم در بخش طراحی ظاهری و هم در زمینه عملکرد کاربردی حرف های زیادی برای گفتن دارد. وی همچنین گفته بود نسخه AMG نیز برای این پیکاپ در نظر گرفته شده و به طور موازی با نسخه اصلی بر روی آن کار می‌شود.

[caption id="attachment_181868" align="aligncenter" width="600"]تصاویر جدید از پیکاپ مرسدس تصاویر جدید از پیکاپ مرسدس[/caption]

نشست مطبوعاتی که در ژانویه برگزار شده بود مشخص کرد این پیکاپ تنها به صورت دوکابین تولید خواهد شد و علاوه بر موتور ۲٫۳ لیتری توربودیزل ناوارا، یک موتور دیزلی شش سیلندر دیگر نیز برای آن تدارک دیده شده است. بنابر گزارش ها عرضه اروپایی این پیکاپ مرسدس در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آغاز شده و تا اواخر سال آینده در کلیه بازارهای هدف به فروش خواهد رسید.

منبع : caradvice

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =