کد خبر: 181920
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

شرکت سوبارو امروز اطلاعات و قیمت نسل کاملا جدید ایمپرزا ۲۰۱۷ را منتشر کرد و بر این اساس تحویل این خودرو به مشتریان از ماه دسامبر سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، این اتومبیل اسپرت و محبوب از خودروساز ژاپنی مثل همیشه در دو نوع هاچ بک و سدان عرضه خواهد شد که از قیمت پایه ۲۲۴۰۰ دلار برای تیپ ۲٫۰i سدان شروع شده و تا ۲۹۱۹۰ دلار برای تیپ ۲٫۰S هاچ بک ادامه خواهد داشت. ایمپرزا ۲۰۱۷ مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر خواهد بود که قدرت آن چندان فرقی با نسل قبلی ندارد (از ۱۴۷ اسب بخار در نسل قبلی به ۱۵۴ به نسل فعلی).

[caption id="attachment_181944" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید سوبارو ایمپرزا نسل جدید سوبارو ایمپرزا[/caption]

برخلاف نسل قبلی که در مدل پایه به گیربکس دستی مجهز بود در اینجا حتی ایمپرزا ۲٫۰i سدان هم به گیربکس CVT مجهز است. طول، عرض و ارتفاع آن در نمونه سدان به ترتیب ۴٫۶۳، ۱٫۷۸ و ۱٫۴۵ متر می‌باشد. حجم صندوق بار با ۱۰ لیتر افزایش به ۳۴۵ لیتر رسیده و طبیعتا صندلی های عقب قابل خواباندن هستند.

امکانات رفاهی در مدل پایه ۲٫۰i با توجه به قیمت و پایه بودن تیپ بسیار مناسب بوده و عبارت است از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی، رینگ آلیاژی ۱۷ اینچی، کنترل دما، سیستم استاپ اند استارت، سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ، دوربین دید عقب، کروز کنترل و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و اسپویلر عقب برای نسخه هاچ بک.

[caption id="attachment_181942" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید سوبارو ایمپرزا نسل جدید سوبارو ایمپرزا[/caption]

در تیپ ۲٫۰L مانیتور ۸ اینچی به علاوه نمایشگر پشت فرمان ۶٫۳ اینچی، فرمان چرمی، تهویه مطبوع دوگانه، آینه های جمع شونده برقی و چراغ های LED روزتاب به تجهیزات پایه اضافه می‌شود.

تیپ ۲٫۰P نسبت به تیپ ۲٫۰L سانروف برقی و هدایت ماهواره ای نیز دارد و این بدان معنی است که نسخه های قبلی به برنامه نقشه گوشی ها از طریق اندروید اتو و اپل کارپلی متکی هستند.

[caption id="attachment_181941" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید سوبارو ایمپرزا نسل جدید سوبارو ایمپرزا[/caption]

و در نهایت تیپ ۲٫۰S به عنوان تیپ فول ایمپرزا علاوه بر کلیه تجهیزات ۲٫۰P امکاناتی از قبیل رصد نقاط کور، حرکت بین خطوط، چراغ های منطبق با حرکت فرمان و روشن شونده خودکار، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های چرمی با کنترل در ۸ جهت و رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی را نیز به همراه دارد.

[caption id="attachment_181943" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید سوبارو ایمپرزا نسل جدید سوبارو ایمپرزا[/caption]   منبع : caradvice

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    کاش به جای پژو و سیتروین چینی شده ایران فرقون و سایپا چینی شده با این شرکت وارد تعامل برای تولید می شدند. ای کاش مسئولین صنعتی کشور ذره ای به خواست، سلامت و رفاه مصرف کننده ایرانی ارزش قایل بودند!لعنت به بازار انحصاری که آرامشی کشنده در شرکتهای لگن مونتاژ کن داخلی ایجاد کرده است.
  • بی نمک ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    خدایا!!! یعنی میشه یکی از اینها رو سوار شد و از پراید توی خیابون جلو افتاد؟؟؟؟ خوب البته با دلار ده هزار تومنی که باید خرج خرید ماشین های وارداتی بشه صاحب شدن یک همچین جواهری برای ما کار مندا کار غیر ممنکی هست . مگر اینکه ریاست بانکی . وزارتی و... چیزی نصیبمون بشه !! مثلا !
    • سینا ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
      ب امید روزی که همه بعنوان شهروند ایرانی در رفاه و آسایش زندگی کنیم البته قبلش به معنای واقعی انسان باشیم اگ بزارن ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =