کد خبر: 182693
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۴ نوامبر به طور رسمی آغاز بکار می‌کند.

به گزارش اخبار خودرو ، نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۴ نوامبر به طور رسمی آغاز بکار می‌کند. هرچند بیشتر اتومبیل های شاخص این نمایشگاه قبلا رونمایی شده اند اما این رویداد اولین برخورد نزدیک خبرنگاران و عامه مردم به ویژه با کانسپت های آمریکایی خواهد بود. با هم جذاب ترین اتومبیل های احتمالی این نمایشگاه را بررسی خواهیم کرد.

[caption id="attachment_182695" align="aligncenter" width="600"]آلفارومئو استلویو آلفارومئو استلویو[/caption]

آلفارومئو استلویو

تاکنون تصاویر زیادی از این اس یو وی میدسایز آلفارومئو در پوشش استتار به نمایش درآمده اما همه منتظر هستند تا نمونه تولید انبوه آن را ببینند. پیش از این قرار بود در نمایشگاه پاریس این اتفاق بیافتد اما اگر طبق وعده مسئولان آلفارومئو قرار است فروش استلویو از اوایل سال آینده آغاز شود شاید نمایشگاه لس آنجلس آخرین فرصت برای رونمایی از این محصول با موتور ۵۰۳ اسب بخاری جولیا کوآدریفوگلیو باشد.

[caption id="attachment_182696" align="aligncenter" width="600"]کادیلاک اسکالا کادیلاک اسکالا[/caption]

کادیلاک اسکالا

کانسپت کادیلاک اسکالا پیش از این در آگوست در فستیوال پبل بیچ رونمایی شده بود، اما لس آنجلس اولین حضور این کادیلاک در سرزمین مادری خواهد بود. این کانسپت چهار در بر روی پلتفرم دیفرانسیل عقب CT6 سوار خواهد شد اما با تغییراتی به فرم لیفت بک درآمده است. توان اسکالا از یک موتور ۴٫۲ لیتری V8 بدست خواهد آمد.

[caption id="attachment_182697" align="aligncenter" width="600"]اس یو وی الکتریکی جاگوار اس یو وی الکتریکی جاگوار[/caption]

اس یو وی الکتریکی جاگوار

جاگوار اولین مدل تمام الکتریکی خود را در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش خواهد گذاشت. با اینکه هیچ مقام شرکت جاگوار به طور رسمی حضور این کانسپت نزدیک به نسخه نهایی را در لس آنجلس اعلام نکرده اما از آنجایی که زمان رونمایی از این محصول اواخر ۲۰۱۶ عنوان شده می‌توان انتظار مشاهده این اس یو وی در لس آنجلس را داشت. پیش از این تصاویر این اتومبیل که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد، در پوشش استتار منتشر شده بود.

[caption id="attachment_182698" align="aligncenter" width="600"]جیپ کامپس Jeep® Compass Trailhawk[/caption]

جیپ کامپس

جیپ کامپس ۲۰۱۷ ماه گذشته در برزیل رونمایی شد اما لس آنجلس اولین رویداد عمومی برای این کوهنورد تازه وارد خواهد بود. با دارا بودن طراحی تیز و لبه دار مانند نیسان قشقایی، کامپس این ظرفیت را دارد که فروش جیپ در بازار اروپا را افزایش دهد. این محصول با دو آرایش تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل ارائه خواهد شد.

[caption id="attachment_182701" align="aligncenter" width="600"]مینی کانتریمن مینی کانتریمن[/caption]

مینی کانتریمن

تصاویر این خودرو در پوشش استتار نشان داده است که از ظاهری اس یو وی مانند برخوردار خواهد بود اما همه ما منتظر رونمایی رسمی از آن هستیم. از آنجایی که کانتریمن در پاریس حضور نداشت احتمال نمایش آن در لس آنجلس افزایش یافته است. این اتومبیل به طور مشترک با کلابمن از شاسی UKL1 استفاده کرده و از ابعاد بزرگ تر و فضای داخلی جادارتری نسبت به نسل فعلی برخوردار خواهد بود. برای کانتریمن جدید نسخه هیبریدی نیز در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_182700" align="aligncenter" width="600"]نیسان روگ وان نیسان روگ وان[/caption]

نیسان روگ وان

نیسان روگ وان با عنوان نسخه لیمیتد جنگ ستارگان قرار است در نمایشگاه لس آنجلس عرضه شود. هنوز اطلاعات خاصی درباره این محصول و نام عجیب آن منتشر نشده اما احتمالا پیش از رونمایی رسمی چیزهای بیشتری درباره آن خواهیم شنید.

[caption id="attachment_182702" align="aligncenter" width="600"]فولکس واگن ای-گلف فولکس واگن ای-گلف[/caption]

فولکس واگن ای-گلف

نسخه فیس لیفت شده فولکس ای-گلف که هربرت دیس در نمایشگاه پاریس وعده آن را داده بود در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی خواهد شد. این محصول دوستدار محیط زیست قادر به طی ۳۰۰ کیلومتر با شارژ کامل خواهد بود. این در مقایسه با رقم ۱۹۰ کیلومتری نسل فعلی پیشرفت قابل توجهی است و البته در قیمت ۳۱۶۸۰ پوندی آن نیز شاهد پیشرفت هستیم!

منبع : autocar

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ضامنی ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    ای کاش تیبای۲۱۲ را هم میبردند اونجا تا روی همه را کم کنه ! روی ما رو که کم کرد . شاید روی آنها را هم کم میکرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =