کد خبر: 182830
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

نمایشگاه سما یا همان سما شو محلی است برای نمایش محصولات تیونینگ شده، خاص و ارتقا یافته و معمولا اتومبیل هایی با قابلیت های اسپرت در چنین فضایی به نمایش در می‌آیند اما تویوتا به سه اتومبیل غیرمعمول در سما شو شرکت کرده است

به گزارش اخبار خودرو ، نمایشگاه سما یا همان سما شو محلی است برای نمایش محصولات تیونینگ شده، خاص و ارتقا یافته و معمولا اتومبیل های با قابلیت های اسپرت در چنین فضایی به نمایش در می‌آیند اما تویوتا با سه اتومبیل غیرمعمول در سما شو شرکت کرده است. در ادامه شما را با این سه محصول خاص آشنا می‌کنیم.

[caption id="attachment_182832" align="aligncenter" width="600"]تویوتا لند اسپید کروز تویوتا لند اسپید کروز[/caption]

تویوتا لند اسپید کروز

قطعا تویوتا لندکروز انتخاب اول شما برای تبدیل شدن به اتومبیلی که با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند نخواهد بود. این یک رویداد دور از ذهن بود تا اینکه تویوتا با قرار دادن یک پیشرانه ۵٫۷ لیتری V8 به قدرت خارق العاده ۲۰۰۰ اسب بخاری در قلب آن و رینگ های بزرگ پنج پره مومو در زیر آن؛ به آن رنگ واقعیت بخشید. اکنون به لطف دو توربوشارژر بزرگ این اس یو وی قادر است به سرعت ۳۵۴ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. به منظور تامین آئرودینامیک بهتر و رساندن هوای کافی به این پیشرانه هیولا فرم کاپوت نیز تغییر کرده است.

[caption id="attachment_182833" align="aligncenter" width="600"]تویوتا پریوس G تویوتا پریوس G[/caption]

تویوتا پریوس G

پریوس نیز خودرویی نیست که معمولا در سما شو دیده شود. این اتومبیل هیبریدی سنتی معمولا برای مصارف روزمره بکار می‌رود اما گویا قابلیت تبدیل شدن به یک اسپرت تمام عیار را نیز دارد. تویوتا با اعمال تغییرات وسیع و خلق پریوس G این خودرو به نهایت خود رسانده است. پایه این محصول تویوتا پریوس GT300 می‌باشد که برای مسابقات طراحی شده و اکنون از رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی، تایرهای تویو R888 مسابقه ای، ترمزهای چهار پیستونه برمبو و دیگر تجهیزات برخوردار شده است. این تغییرات موجب شده پریوس در پیست بتواند شتاب جانبی g 0.99 را نیز تحمل کند.

[caption id="attachment_182831" align="aligncenter" width="600"]تویوتا اکستریم سینا تویوتا اکستریم سینا[/caption]

تویوتا اکستریم سینا

اگر فکر می‌کنید یک ون نمی‌تواند تبدیل به یک سوپراسپرت شود باید بگوییم که در اشتباهید. تویوتا با جراحی وسیع در سینا آن را به چنین قابلیتی رسانده که توانایی غلبه بر کامارو در تست شتاب را نیز دارد. خودروساز بزرگ ژاپنی قصد داشته تا برای سرنشینان این خودرو حس سفر با جت شخصی را به ارمغان بیاورد. به همین دلیل علاوه بر تغییرات فنی طراحی در داخل سینا نیز از مرغوب ترین چرم موجود در دو رنگ و چوب گردو برای تزیینات استفاده کرده است. صندلی ها نیز مجهز به گرمکن، کولر و ماساژور می‌باشند. کلیه تجهیزات و عملکردهای سینا اکستریم می‌تواند از طریق یک آیپد کنترل شود.

منبع : motortrend

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =