کد خبر: 183120
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

با حکم مهندس پیوندی، حسن عموزاده به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی منصوب شد

به گزارش اخبار خودرو به نقل از روابط عمومی تاپیکو، مهندس محمدحسن پیوندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، طی حکمی مهندس حسن عموزاده را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

مهندس حسن عموزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و کارشناسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی است. وی پیش از این به مدت ۴ سال به عنوان مدیرعامل شرکت سایپایدک مسئولیت داشته و معاونت خدمات پس از فروش سایپا را بر عهده داشته است.

وی علاوه بر این عضویت موظف هیأت مدیره سایپا، مدیریت دفتر ساپکو در استان سمنان، مدیر عاملی شرکت بن رو، عضویت در هیأت مدیره شرکت های فنرسازی زر؛ مهندس مشاور خودرو؛ سیویکو؛ مهندسی بازرگانی خودرو سایپا و توسعه صنعت پارس و مسئولیت هایی مانند قائم مقام و مدیر بازاریابی و فروش در سایپا و همچنین ریاست هیات مدیره گروه خودروسازی بهمن را در کارنامه خود ثبت کرده است.

عموزاده همچنین مشاور مدیرعامل شرکت بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی بورس اوراق بهادار تهران بوده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمود ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    1 2
    انتصاب این .... دقیقا مصداق بارز این جمله گرانبهای قدیمی هاست که ".... به شقیقه چه ارتباطی داره؟"
  • حسن کرمی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    4 3
    مهندس عموزاده یه مرد واقعی هستش - بامععرفت و انسان دوست و خبر رسون - حیف که از سایپا رفت -فقط ایشون میتونه سایپا رو نجات بده/ هرجاهست خدا پشت و پناهش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =