کد خبر: 184161
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱

یکی از فاکتورهای اصلی در هنگام خرید خودرو قابلیت اعتماد بودن آن می‌باشد. این مفهوم به زبان ساده یعنی اتومبیل کمترین مشکلات فنی را داشته و صاحب خود را به زحمت نیاندازد.

به گزارش اخبار خودرو ، موسسه کانسومر ریپورت در یک تحقیق بین مردم آمریکا ۱۰ خودروی قابل اعتماد در بازار این کشور را معرفی کرده است. نکته جالب حضور پررنگ محصولات ژاپنی به ویژه تویوتا و لکسوس در این بین و وجود تنها یک نماینده از خودروسازان آمریکایی است. به طوریکه گزارش های مصرف کنندگان نشان می دهد ، مدل های مختلف تویوتا نیمی از این ۱۰ اتومبیل ها را تشکیل می دهند.

این ۱۰ خودرو را در ادامه مشاهده خواهید کرد . با اخبار خودرو همراه باشید .

۱۰- تویوتا فوررانر

[caption id="attachment_184171" align="aligncenter" width="600"]تویوتا فوررانر تویوتا فوررانر[/caption]

رتبه آخر البته بین قابل اعتمادترین خودروها. فوررانر با سوزاندن چربی های اضافی خود دوباره قابلیت های آفرود خویش را بازیابی کرده است. البته به کسانی که دنبال یک اتومبیل واقعا آفرود می‌گردند، نسخه TRD این اس یو وی سنتی پیشنهاد می‌شود.

۹- آئودی Q7

[caption id="attachment_184176" align="aligncenter" width="600"]آئودی Q7 آئودی Q7[/caption]

آئودی Q7 از انتهای لیست اولین آلمانی این فهرست می‌باشد. ویژگی اصلی این کراس اوور فقط جادار بودن آن نیست بلکه از طراحی داخلی جذاب و سواری خوبی نیز بهره مند است. همچنین فناوری های پیشرفته ای مانند کابین مجازی از دیگر نقاط قوت آن می‌باشد.

۸- شورلت کروز

[caption id="attachment_184172" align="aligncenter" width="600"]شورلت کروز شورلت کروز[/caption]

با تنها آمریکایی این لیست آشنا شوید. این سدان کوچک به ویژه با موتور توربو یک اتومبیل راحت برای امور روزانه و با طراحی داخلی دلچسب می‌باشد. همچنین در صورت تمایل نسخه هاچ بک آن نیز در دسترس می‌باشد.

۷- مرسدس بنز GLC

[caption id="attachment_184181" align="aligncenter" width="600"]مرسدس بنز GLC مرسدس بنز GLC[/caption]

پس از تنها آمریکایی لیست نوبت به تنها نماینده مرسدس می‌رسد. بکارگیری المان های لوکس در داخل خودرو، استفاده آسان از تجهیزات و فناوری های آن، ایمنی بالا و هندلینگ مناسب باعث شده مرسدس بنز کلاس GLC تنها محصول این خودروساز در این فهرست باشد.

۶- لکسوس GS

[caption id="attachment_184173" align="aligncenter" width="600"]لکسوس GS لکسوس GS[/caption]

اگر به دنبال یک سدان لوکس اسپرت می‌گردید حتما لکسوس GS یکی از گزینه های شما خواهد بود. این محصول لکسوس با طیف وسیعی از پیشرانه ها شامل چهار، شش و هشت سیلندر به هر شکل می‌تواند نظر مشتری را تامین کند. نسخه GS F با موتور V8 قادر به تامین ۴۶۷ اسب بخار بوده و حتی اگر هیچکدام را نپسندیدید می‌توانید سراغ مدل هیبریدی آن بروید.

۵- لکسوس GX 460

[caption id="attachment_184174" align="aligncenter" width="600"]لکسوس GX 460 لکسوس GX 460[/caption]

این شاسی بلند دومین اس یو وی سنتی در این لیست می‌باشد. شاید این موضوع به این دلیل باشد که این فرم سنتی کاربردی تر بوده و به افزایش قابلیت های آفرود نیز کمک می‌کند. شاید طراحی ظاهری آن شبیه اتوبوس های مدرسه به نظر برسد اما به هرحال یکی از اتومبیل های قابل اعتماد بازار آمریکا است.

۴- آئودی Q3

[caption id="attachment_184178" align="aligncenter" width="600"]آئودی Q3 آئودی Q3[/caption]

بین سه آلمانی موجود در این فهرست که هر سه اس یو وی بودند آئودی Q3 بهترین رتبه را کسب کرده است. نقطه قوت اصلی این خودرو سواری لذت بخش و استفاده آسان از امکانات داخلی بوده که در نسل جدید بهبود هم یافته است.

۳- اینفینیتی Q70

[caption id="attachment_184177" align="aligncenter" width="600"]اینفینیتی Q70 اینفینیتی Q70[/caption]

تنها نماینده گروه نیسان در این فهرست اینفینیتی Q70 است. اگر لکسوس GS نظر شما جلب نکند قطعا Q70 از عهده این کار برخواهد آمد. این خودرو تنها سدان لوکس بزرگ در لیست است بنابراین اگر به دنبال یک لیموزین شخصی می‌گردید می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

۲- لکسوس CT 200h

[caption id="attachment_184175" align="aligncenter" width="600"]لکسوس CT 200h لکسوس CT 200h[/caption]

با دانستن این نکته که CT 200h از پیشرانه نسل قبلی پریوس بهره می‌برد قرار گرفتن آن در بالای فهرست مورد اعتمادترین اتومبیل های آمریکا چندان تعجب برانگیز نیست. عمده تفاوت های این لکسوس و پریوس در مصرف بالاتر، قیمت بالاتر و البته طراحی زیباتر و امکانات بیشتر است.

۱-تویوتا پریوس

[caption id="attachment_184179" align="aligncenter" width="600"]تویوتا پریوس تویوتا پریوس[/caption]

برای کسانی که به دنبال یک اتومبیل اقتصادی، کم خرج و مطمئن می‌گردند سالهاست پریوس به عنوان گزینه اصلی مطرح است. مصرف سوخت شگفت انگیز ۴٫۳ لیتر در صد کیلومتر در شهر و هندلینگ بهبود یافته نسبت به نسل پیشین، پریوس را در صدر فهرست مطمئن ترین اتومبیل های آمریکا قرار داده است.

  منبع : autoblog

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • asrejadid ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    فقط می تونم بزنم تو سرم و گریه کنم
  • علی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    کاش قیمتهای خودروهم مشخص می شد و ما با تولیدات داخلی مقایسه می کریم بد نمی شد
  • مصطفی ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    واقعا بهترینن
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    گفتن مرگ بر آمریکا راحترین راه ،ولی ژاپن شدن ... بدتر از ژاپن بهما خسارت نزده که

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =