کد خبر: 185022
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

آنهایی که پکیج های ویژه در نظر گرفته شده برای مرسدس بنز S کلاس کوپه نظرشان را جلب نکرده احتمالا ورژن «نایت ادیشن» مورد پسندشان واقع خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، مرسدس قصد دارد پیش از عرضه این محصول جدیدش در سال آینده در آمریکا آن را در نمایشگاه اتومبیل دیترویت که ژانویه برگزار می‌شود بطور رسمی رونمایی کند.

[caption id="attachment_185024" align="aligncenter" width="600"]مرسدس S کلاس کوپه مرسدس S کلاس کوپه[/caption]

همانطور که حدس زده اید تزیینات مشکی رنگ این کوپه را احاطه کرده است. آینه های جانبی، رکاب درب ها و جلوپنجره به رنگ مشکی درآمده اند و همچنین رینگ ۲۰ اینچی آلیاژی ساخت AMG نیز با رنگ مشکی پوشش داده شده است. نمای خودرو در جلو و عقب همان طرح بکار رفته در S کوپه AMG است با این تفاوت که بدنه به رنگ ویژه خاکستری مات درآمده است.

[caption id="attachment_185025" align="aligncenter" width="600"]مرسدس S کلاس کوپه مرسدس S کلاس کوپه[/caption]

اینکه برای نسخه سفارش آمریکا چه امکاناتی در نظر گرفته شده را دقیقا نمی‌دانیم، اما خریداران در سراسر جهان با ورود به داخل خودرو با انبوهی از آپشن ها روبرو خواهند شد. برای روکش داخلی سه انتخاب بین چرم استاندارد، چرم ناپا و چرم ناپای AMG وجود دارد. رنگ بندی داخل نیز یکی از چهار مورد مشکی کامل، مشکی و خاکستری، مشکی و قهوه ای و مشکی و قرمز خواهد بود. نشان «نایت ادیشن» نیز همانطور که بر روی بدنه حک شده روی فرمان نیز به چشم می‌خورد.

[caption id="attachment_185026" align="aligncenter" width="600"]مرسدس S کلاس کوپه مرسدس S کلاس کوپه[/caption]

خریداران می‌توانند بین دو پیشرانه ۳ لیتری V6 با ۳۶۷ اسب بخار یا ۴٫۷ لیتری V8 با ۴۵۵ اسب بخار یکی از انتخاب کنند. مدلی که موتور قدرتمندتری دارد امروزه در آمریکا با نام S550 شناخته می‌شود.

این نسخه ویژه در نمایشگاه اتومبیل دیترویت در کنار مدل جدید S کلاس کوپه ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد. نایت ادیشن در آگوست ۲۰۱۷ در آمریکا و پس از آن در اروپا عرضه خواهد شد.

منبع : motortrend

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =