کد خبر: 185087
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

تنها چند هفته‌ی پیش بود که رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی توبیاس موئرز برنامه‌های این شرکت برای تولید GT C کوپه را اعلام کرد و حالا تصاویر بسیار واضحی از آن به‌دست‌آمده است.

به گزارش اخبار خودرو ،تنها چند هفته‌ی پیش بود که رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی توبیاس موئرز برنامه‌های این شرکت برای تولید GT C کوپه را اعلام کرد و حالا تصاویر بسیار واضحی از آن به‌دست‌آمده است. توت‌فرنگی روی کیک این است که ما توانستیم مدل تولید محدود “ادیشن ۵۰” را که سال بعد به‌منظور گرامی داشت پنجاهمین سالگرد تأسیس AMG عرضه خواهد شد شکار کنیم.

مطابق انتظارات طراحی این خودرو پژواکی از GT C رودستر معرفی شده در چندین ماه قبل است. البته در این خودرو یک استثنای واضح وجود دارد و آن استفاده از سقف فلزی ثابت است. این نسخه‌ی مخصوص به خاطر رنگ بدنه‌ی مشکی مات و رینگ‌های تیره ظاهری خشن‌تر داشته و داخل کابین نیز احتمالاً بهینه‌سازی‌ها و بازنگری‌هایی برای تمایز با مدل کوپه‌ی استاندارد صورت گرفته است. درست همانند برادر رودستر، این کوپه از همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متری استفاده خواهد کرد. این خودرو ۴۷ اسب بخار قدرت و ۳۱ نیوتون متر گشتاور بیشتری از مدل GT S کوپه داشته و احتمالاً در ۳٫۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. احتمالاً محدودیت حداکثر سرعت این خودرو نسبت به مدل S کمتر خواهد بود چراکه برنامه‌ریزی‌شده تا به سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت رسیده و آن را رد کند. نسخه‌ی جدید که بین مدل GT S و مدل سطح بالای GT R قرار می‌گیرد و البته از برخی تجهیزات آن مثل سیستم تعلیق کنترل سواری AMG به همراه قفل دیفرانسیل الکترونیکی سود می‌برد. علاوه بر این،GT C کوپه با سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب و جلوپنجره‌ی پانامریکانا استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این خودرو سال آینده و در یک نمایشگاه خودرویی مهم رونمایی شود بنابراین احتمالاً در ژنو آن را خواهیم دید. اگر این‌گونه نباشد احتمالاً مرسدس-ای‌ام‌جی تا ماه سپتامبر و برگزاری نمایشگاه فرانکفورت صبر خواهند کرد. [gallery ids="185089,185090"] منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =