کد خبر: 185542
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

باور اینکه مرسدس بنز G کلاس ۳۸ سال تقریبا بدون تغییر باقی مانده دشوار است. اما این شاسی بلند جعبه ای و سنگین از محلات لوکس بورلی هیلز تا خیابان های بغداد از نمایی منحصر به فرد برخوردار است.

به گزارش اخبار خودرو ، حال اگر می‌خواهید ظاهر این آفرود ۱۲۲۴۰۰ دلاری را از اینی که هست خاص تر کنید، منصوری به تازگی یک کیت کامل بدنه و تقویت پیشرانه برای G کلاس ارائه کرده که ظاهر پرقدرت آن را عضلانی تر می‌کند. این کیت در بدنه عمدتا از کربن و فیبرکربن ساخته شده و قسمت هایی مانند گلیگر، درب ها، بخش هایی از سپرها و البته کاپوت را می‌پوشاند.

[caption id="attachment_185545" align="aligncenter" width="600"]ارتقا تمام عیار G کلاس توسط منصوری ارتقا تمام عیار G کلاس توسط منصوری[/caption]

کورش منصوری، مالک این شرکت و تیم اجرایی آن در زیر این کاپوت فیبرکربنی نیز تغییراتی زیادی اعمال کرده اند. در این خودرو که بر مبنای نمونه AMG G63 با موتور V8 تویین توربو تولید شده قطعات عادی با قطعات مسابقه ای تعویض شده اند. پیستون ها، شاتون ها، یاتاقان ها، میل لنگ، سرسیلندر از جمله این بخش ها هستند و مجموعه اگزوز نیز برای انتشار صدای گیراتر تعویض شده است.

[caption id="attachment_185544" align="aligncenter" width="600"]ارتقا تمام عیار G کلاس توسط منصوری ارتقا تمام عیار G کلاس توسط منصوری[/caption]

منصوری ادعا می‌کند که G63 ارتقا یافته توسط این کیت از قدرت ۵۶۳ اسب بخار به قدرت باورنکردنی ۸۴۰ رسیده است. حداکثر گشتاور آن نیز از ۵۶۱ فوت پوند در ۸۴۸ فوت پوند بطور الکترونیکی محدود گردیده است.

در داخل G کلاس نیز آنطور که رسم منصوری است داشبورد، صندلی ها، سقف و کف خودرو از بهترین بافت چرم و فیبرکربن پوشیده شده اند. از دیگر امکانات سفارشی بر روی این مرسدس می‌توان به کاپوت سبک وزن، پنل سقف و اسپویلر عقب به همراه چراغ ها اشاره کرد. دستگیره درب ها، آینه های جانبی و چراغ های جلو نیز از جمله قسمت هایی هستند که دستخوش تغییر شده اند. بر روی ستون A نیز پوششی کربنی به چشم می‌خورد.

[caption id="attachment_185543" align="aligncenter" width="600"]ارتقا تمام عیار G کلاس توسط منصوری ارتقا تمام عیار G کلاس توسط منصوری[/caption]

قطر رینگ های آلیاژی از ۲۱ تا ۲۳ اینچ می‌باشد. منصوری برای اینکه چرخ هایی با این ابعاد در محفظه چرخ به خوبی قرار بگیرند در این قسمت نیز تغییراتی را ایجاد کرده است.

این کیت بدنه اکنون برای G کلاس در دسترس بوده و روی نسخه های G63، G65، G350 و G500 قابل نصب است. قیمت این پکیج بطور کامل ۱۹۷۵۵ دلار می‌باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =