کد خبر: 186899
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

خودروهای برقی عجیب و غریب، موضوعی متداول در نمایشگاه CES لاس وگاس هستند.

به گزارش اخبار خودرو ، نمایشگاه امسال نیز به همین روند بود و از خودروی فارادی FF 91 با طراحی رادیکال که به لطف عملکرد بی‌نظیرش آن را تبدیل به سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان  و نقل محافل صنعت خودروسازی نموده؛ رونمایی کرد.

[caption id="attachment_186903" align="aligncenter" width="623"]Eli Zero Eli Zero[/caption]

نقطه کاملا مقابل  FF 91 رونمایی از محصولی است که تنها اندکی بالاتر از سطح متوسط قرار دارد: اتومبیل الکتریکی جمع و جور دو نفره جدید به نام الی زیرو (Eli Zero).

[caption id="attachment_186902" align="aligncenter" width="623"]Eli Zero Eli Zero[/caption]

سازندگان این خودرو شعار «راهی جدید از A به B » را برای تبلیغ این اتومبیل برگزیده‌اند. از تصاویر منتشر شده این خودرو برداشت می‌شود که الی زیرو شباهت زیادی به خودروی برقی شهری رنو تویزی دارد.

با این حال با دقت بیشتر متوجه خواهید شد که الی زیرو یک جایگزین کاربردی تر بوده و بر خلاف توئیزی، کابین الی زیرو با درب و پنجره‌های ثابت احاطه شده است.

[caption id="attachment_186900" align="aligncenter" width="623"]Eli Zero Eli Zero[/caption]

از نمای جلو الی زیرو شبیه یک اسمارت فورتو مینیاتوری به نظر می‌رسد. اما اندازه کوچکتر آن باعث می‌شود تا برای شهرهای پر تراکم مناسب‌تر باشد.

شرکت سازنده، الی زیرو را به عنوان یک «محصول پیشرفته در عین حال ساده توصیف می‌کند که برخورد ما را با بافت‌های شهری به طور اساسی تغییر خواهد داد».

[caption id="attachment_186904" align="aligncenter" width="623"]Eli Zero Eli Zero[/caption]

الی زیرو به عنوان یک خودروی کوچکتر، ساده‌تر و صمیمانه تر، وسیله‌ی دو نفره فوق‌العاده‌ای برای حمل و نقل شهری است. زیرو باز طراحی یک اتوموبیل الکتریکی است که نیازهای شهرهای بزرگ و کوچک را پاسخ می دهد و می‌تواند راه حلی چند منظوره برای تردد در شهر و حومه باشد.

[caption id="attachment_186901" align="aligncenter" width="623"]Eli Zero Eli Zero[/caption]

انتظار می‌روند این هفته در نمایشگاه CES جزئیات بیشتری از الی زیرو رونمایی شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =