کد خبر: 187075
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

دی‌اس را می‌توان یکی از اولین برندهای پسابرجام معرفی کرد که در سال ۹۴ به بازار ایران آمد و تا امروز ۴ محصول لوکس را در کشور معرفی کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ، دی‌اس۵، دی‌اس۶، دی‌اس ۵LS و حالا دی‌اس۴ به‌عنوان سبد محصولات این برند فرانسوی در ایران شناخته می‌شود.

بعد از اینکه دی‌اس توانست با سه محصول معرفی به‌نسبت خوبی از خود و فناوری‌هایش در ایران داشته باشد، حال نوبت آن رسیده است که با خودرویی اسپرت و هاچ‌بک  نظر بخش مهم‌تری از بازار را به سمت خود بکشاند.

[caption id="attachment_187087" align="aligncenter" width="641"]دی‌اس4 کراس‌بک دی‌اس۴ کراس‌بک[/caption]

بخشی از خریداران که به دنبال خودرویی جوان‌پسند و خاص هستند، می‌توانند با محصول جدید دی‌اس در ایران ارتباط خوبی برقرار کنند.شرکت آرین‌موتور تابان، به‌عنوان نماینده رسمی دی‌اس فرانسه در ایران، چند روزی است که خودرویی جدید را به خانه دی‌اس اندرزگو فرستاده و در این مدت مشتریان بیشتری را نسبت به قبل به سمت خود کشانده است.

[caption id="attachment_187083" align="aligncenter" width="700"]دی‌اس4 کراس‌بک دی‌اس۴ کراس‌بک[/caption]

دی‌اس۴ در نسخه کراس‌بک به بازار ایران آمده است و تا حدی از نظر ظاهر و ارتفاع با نسخه هاچ‌بک  عادی تفاوت  دارد. می‌توان این خودرو را یکی از فول‌ترین هاچ‌بک ‌های موجود در بازار ایران معرفی کرد.

زیرا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در سطح به مراتب بالاتری از رقبا قرار دارد. هم‌چنین از طرف دیگر، پیشرانه قوی آن، حس و حال اسپرت را به مالکان و مشتریان القا می‌کند.

[caption id="attachment_187085" align="aligncenter" width="642"]دی‌اس4 کراس‌بک دی‌اس۴ کراس‌بک[/caption]

دی‌اس۴ کراس‌بک به موتور ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۰ اسب‌بخار مجهز است و گشتاور ۲۴۰ نیوتون‌متری تولید می‌کند. گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک Aisin این خودرو، قدرت را به چرخ‌های جلو می‌رساند و به خاطر دقت عملکرد بالا، شاهد هستیم شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو، در محدوده ۸٫۵ تا ۹ ثانیه اعلام می‌شود.

مصرف سوخت دی‌اس۴ کراس‌بک در شرایط ایده‌آل عددی حدود ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را اعلام می‌کند. از جذابیت‌های ظاهری و طراحی این خودرو می‌توان به سبک متفاوت اتاق آن اشاره کرد. وقتی به بدنه خودرو نگاه می‌کنید، جزئیاتی با اصالت دی‌اس در بدنه خودرو می‌بینید که با ظرافت خاصی دائما تکرار شده است.

[caption id="attachment_187086" align="aligncenter" width="605"]دی‌اس4 کراس‌بک دی‌اس۴ کراس‌بک[/caption]

همچنین وقتی به کابین خودرو نگاه می‌کنید، داشبورد و صندلی‌هایی را می‌بینید که با چرم دست‌دوز و طبیعی تزیین شده‌اند و حسی متفاوت از یک خودروی هاچ‌بک  اسپرت را به مشتری القا می‌کند.

وقتی در کابین خودرو می‌نشینید، بویی متفاوت از چرم طبیعی را استشمام خواهید کرد. حسی در کابین این خودرو وجود دارد که تعریفی جز آوانگارد و خاص بودن ندارد.

دی‌اس۴ کراس‌بک به امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، رادار خطی، رادار نقطه‌کور، سنسور پارک جلو و عقب،ESP-EBV-ASR، چراغ‌های جلو زنون LED Vision، سنسور نور و باران، مه‌شکن جلو اتوماتیک با چرخاندن فرمان، آینه وسط حساس به نور، دوربین عقب و نمایشگر لمسی، صندلی راننده برقی با حافظه، گرم‌کن و ماساژور صندلی‌های جلو، تودوزی چرم طبیعی، استارت دکمه‌ای، سیستم صوتی DENON، کروزکنترل و محدودکننده سرعت، آینه‌های جانبی تاشوی برقی، ترمز پارک برقی اتوماتیک، رینگ آلیاژی ۱۷ اینچی Canberra با طرح کمان، کروم‌کاری بدنه، سیستم کنترل کیفیت هوا، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، دی‌لایت، سیستم روشن و خاموش شدن خودرو در ترافیک و... مجهز است.

وقتی امکانات این خودرو را با توجه به سطح کیفیت آن با رقبا مقایسه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم این‌بار دی‌اس برای یک هاچ‌بک  لوکس سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده است.

منبع : روزنامه دنیای خودرو 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شسن ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
    قیمتش چنده ؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =