کد خبر: 188331
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

ونتیج V8 که قرار است جایگزین نسل فعلی ونتیج شود شباهت غیرقابل انکاری به کانسپت DB10 دارد که در فیلم اسپکتر از مجموعه فیلم های جیمز باند بکار گرفته شده بود

در دو مطلب گذشته ( هیجان انگیزترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ / بخش اول  ، هیجان انگیزترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ / بخش دوم )  به بررسی ۱۷ مدل از هیجان انگیزترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ پرداختیم در ادامه به بررسی ۸ خودروی دیگر می پردازیم . با اخبار خودرو همراه باشید :
  1. آئودی Q5
[caption id="attachment_188338" align="aligncenter" width="700"]آئودی Q5 آئودی Q5[/caption] آئودی Q5 پرفروش ترین اس یو وی این شرکت است و نسل جدید آن به قدری برای خودروساز آلمانی اهمیت دارد که برای تولید آن یک کارخانه کامل در مکزیک تاسیس کرده است. Q5 ویژگی های نسل قبلی را حفظ کرده است. این بدان معنی است که با یک اس یو وی بی سروصدا، آرام، کم مصرف و در یک کلام دوست داشتنی طرف خواهیم بود. قوی ترین موتور در نظر گرفته شده برای Q5 پیشرانه دیزلی V6 با قدرت ۲۸۲ اسب بخار خواهد بود.  
  1. آلپاین A120
[caption id="attachment_188335" align="aligncenter" width="700"]آلپاین A120 آلپاین A120[/caption] آخرین اتومبیلی که با برند آلپاین از خط تولید خارج شد متعلق به سال ۱۹۹۵ بود و پس از آن رنو با این برند خودرویی تولید نکرد. انتظارها برای بازگشت این برند اسپرت به جاده ها و پیست های مسابقه ادامه داشت تا اینکه اوایل سال ۲۰۱۶ رنو از کانسپت آلپاین ویژن رونمایی کرد. چندی بعد رنو اعلام نمود نسخه تولید انبوه آلپاین با تغییرات اندکی نسبت به نسخه کانسپت در تابستان ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شود. این کوپه اسپرت که با الهام از آلپاین ۱۱۰ مدل ۱۹۶۱ تولید شده احتمالا آلپاین ۱۲۰ نام خواهد داشت و با قیمت تقریبی ۵۰ هزار پوند رقیب پورشه کایمن می‌باشد.  
  1. آستون مارتین V8 ونتیج
[caption id="attachment_188337" align="aligncenter" width="700"]آستون مارتین V8 ونتیج آستون مارتین V8 ونتیج[/caption] پس از آستون مارتین DB11 این دومین مدل کاملا جدیدی است که اسپرت ساز انگلیسی در قرن بیست و یکم تولید کرده است. ونتیج V8 که قرار است جایگزین نسل فعلی ونتیج شود شباهت غیرقابل انکاری به کانسپت DB10 دارد که در فیلم اسپکتر از مجموعه فیلم های جیمز باند بکار گرفته شده بود. طراحی نسل جدید نسبت به پیشینیان خود به مراتب اسپرت تر و هیجان انگیزتر شده است.  
  1. فورد فیستا
[caption id="attachment_188343" align="aligncenter" width="700"]فورد فیستا فورد فیستا[/caption] فورد فیستا در بازارهای جهانی یکی از پرفروش ترین محصولات خودروساز قدیمی آمریکا است. نسل جدید این سوپرمینی که در سپتامبر عرضه خواهد شد نه تنها وارث تمام ویژگی های نسل های قبلی است بلکه قرار است نسخه کراس اوور آن نیز تولید شود تا در بخش کراس اوورهای کامپکت نیز رقابت کند. شباهت ظاهری مدل ۲۰۱۷ با نسل قبلی زیاد است و عمده تغییرات در مباحث فنی می‌باشد؛ مانند موتور بهسازی شده ۱ لیتری اکوبوست. قیمت پایه فیستا برای سال جدید از ۱۵ هزار پوند آغاز خواهد شد.  
  1. هیوندای i30 و i30N
[caption id="attachment_188345" align="aligncenter" width="700"]هیوندای i30 و i30N هیوندای i30 و i30N[/caption] هیوندای که تا پیش از این به تولید محصولاتی با قیمت پایین و امکانات مناسب شهرت داشت اخیرا تولید نمونه های پرقدرت محصولاتش را نیز در دستور کار قرار داده است. با عرضه نسل سوم i30 در سال جدید نسخه پرقدرت آن به نام i30N نیز ارائه خواهد شد که از موتور ۲ لیتری به قدرت ۲۶۰ اسب بخار سود می‌برد. تحویل i30 در ماه مارس و i30N در ماه نوامبر ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.  
  1. فولکس واگن گلف
[caption id="attachment_188359" align="aligncenter" width="700"]فولکس واگن گلف فولکس واگن گلف[/caption] محبوبیت اتومبیلی مانند فولکس گلف به قدری زیاد است که حتی رسوایی دیزل گیت با همه ابعاد وسیعش نیز نمی‌تواند آن را تحت الشعاع قرار دهد. به همین دلیل فولکس در آخرین سال تولید نسل هفتم گلف قصد دارد بهار امسال نسخه فیس لیفت شده آن را عرضه کند. علاوه بر تغییرات ظاهری و داخل کابین یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو نیز به فهرست پیشرانه های گلف ۲۰۱۷ اضافه خواهد شد. گفتنی است نسل هشتم گلف در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.  
  1. جاگوار I-Pace
[caption id="attachment_188346" align="aligncenter" width="700"]جاگوار I-Pace جاگوار I-Pace[/caption] فروش موفق F-Pace به عنوان اولین اس یو وی جاگوار، این شرکت را بر آن داشت که به همین روند ادامه دهد. جاگوار I-Pace با ظاهری بسیار جذاب تر در اواخر سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد و خودروساز انگلیسی برنامه وسیعی برای برقی کردن آن نیز دارد. در واقع این جاگوار با باتری ۹۰ کیلووات ساعتی رقیب مستقیم تسلا مدل X خواهد بود. قیمت تقریبی برای I-Pace در حدود ۶۰ هزار پوند اعلام شده است.  
  1. نیو NP9
[caption id="attachment_188354" align="aligncenter" width="700"]نیو NP9 نیو NP9[/caption] و دیگر اتومبیل چینی که در فهرست هیجان انگیزهای ۲۰۱۷ قرار گرفته یک سوپراسپرت تمام الکتریکی از یک شرکت نوپا به نام NextEV است. طبق اعلام سازنده اتومبیل مذکور از توان شگفت انگیز ۱۳۶۰ اسب بخار برخوردار بود و ظرف ۲٫۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. این در حالی است که فقط ۶ ثانیه بعد به حداکثر سرعت خود یعنی ۳۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. رقیب جدی تسلا و فارادی فیوچر در زمستان به تولید خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =