عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیگیری پرونده مالباختگان شرکت خودرو کاران سبلان نوین در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو ، نادر قاضی پور درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به وضعیت ناگوار مالباختگان شرکت "خودروکاران سبلان نوین" گفت: متاسفانه لیزینگ های کلاهبردار به وسیله تبلیغات در سایت ها و فضاهای مجازی و مکان هایی همانند فرودگاه ها به کلاهبرداری  مبادرت می ورزند و متاسفانه در این مرحله، فضاهای تبلیغاتی از بانک مرکزی استعلام ثبت فعالیت لیزینگ ها را کسب نمی کنند و به دلیل دریافت اندکی پول سر مردم کلاه می رود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم با تبلیغات این لیزینگ ها از صداو سیما، مراکز دولتی و غیردولتی سرمایه خود را در به لیزینگ ها سپرده و از دست می دهند، افزود: لیزینگ های غیرمجاز با دریافت پول از مردم متواری شده و قوه قضاییه را به چالش کشیده و دردسرهای فراوانی برای بخش های مختلف ایجاد می کنند.

وزارت صنعت، بانک مرکزی و خودروسازان مقصر ایجاد لیزینگ های غیر مجاز هستند

قاضی پور با تاکید براینکه بانک مرکزی باید با هوشیاری فعالیت لیزینگ ها را رصد کند، ادامه داد:پس از شناسایی سریع لیزینگ های غیرمجاز سریعا نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را برای اجرای اقدامات لازم در جریان قرار دهد.

وی با بیان اینکه مراجع قانونی باید گزارش تخلفات را به مراجع قضایی ارائه دهند، یادآور شد:وزارت صنعت، بانک مرکزی و خودروسازان مقصر ایجاد لیزینگ های غیرمجاز هستند،که برای ساماندهی آنها باید چاره ای بیندیشند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،از پیگیری پرونده مالباختگان شرکت خودرو کاران سبلان نوین در کمیسیون متبوعش خبر داد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرضیه رضایی یک مالباخته از این شرکت ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    سلام خواهشمندیم رسیدگی کنید و در تسریع و دستگیری و مجاز۷ات مجرمان ما مالباختگان را یاری نمایید.... کمک
  • احسان شادان ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
    سلام ،چرا انقدر راحت کلا هبرداری میکنن واین همه خوانواده رو بدبخت میکنن اگه چنتا از کلاهبردار ای ... تو ملأ عام مجازات کنن دیگه هیچ کس به خودش اجازه کلاهبرداری نمیده قوه قضائیه با این قضیه خیلی جدی برخورد نمیگنه متاسفانه
  • مریدعلی نجفی کرفله ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
    با سلام از آن ریاست محترم قوه قضایئه تقا ضای رسبدگی داریم ما زندگیمانو با همان ماشین دست دوم می گذرانیم که متأسغانه آنهم از دست دارم لذا برای رضای خدا وقانونی که خودمان برقرار کردیم که از حقمان دفاع کن رسیدگی کنید که این .... به مجازات برسد مال باخت مرید علی نجفی کرفله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =