کد خبر: 189477
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

اگر روزی حس کردید که یک ب‌ام‌و استاندارد ازنظر نمای بیرونی و اعداد و ارقام فنی به اندازه کافی نظرتان را جلب نمی‌کند، حتماً سری به آلپینا (Alpina) بزنید.

به گزارش اخبار خودرو ،اگر روزی حس کردید که یک ب‌ام‌و استاندارد ازنظر نمای بیرونی و اعداد و ارقام فنی به اندازه کافی نظرتان را جلب نمی‌کند، حتماً سری به آلپینا (Alpina) بزنید.

این تیونر نام‌آشنا طی چند سال گذشته آن‌قدر با سلطان باواریا عجین شده که شاید در بعضی موارد اشتباهاً همچون گروه M زیرشاخه‌ای از این خودروساز به حساب آید! یکی از تازه‌ترین محصولات آلپینا، مدل B7 است که بر پایه نسل جدید سری ۷ شکل گرفته و نه‌تنها نزدیک‌ترین مشخصات را به M7 خیالی دارد بلکه برای رقابت با رقبای خود در گروه AMG لحظه‌شماری می‌کند. نمونه‌ای که در تصویر می‌بینید همین چند روز پیش از کارخانه خارج و تحویل مالک خوش‌اقبال خود در ابوظبی امارات شده است. رنگ بدنه این B7 رویایی، قهوه‎‌ای شاه‌بلوطی (Chestnut Brown) نام دارد و نه ‌تنها یکی از خیره‌کننده‌ترین نمونه‌های موجود در دنیا به حساب می‌آید بلکه هیچ نمونه دومی از آن به چشم نمی‌خورد. همچنین آلپینا برای جلوگیری از یکنواختی بصری خودرو، از سایه رنگ و نیز خطوط و نوشته‌های طلایی براق به همراه رینگ‌های نقره‌ای استفاده کرده و نمای فوق‌العاده‌ای بدان بخشیده است. در ادامه رنگ‌بندی زیبای بیرون، داخل اتاق هم تریم موسوم به تارتوفو (Tartufo) دلبری می‌کند. توضیح آن‌که تارتوفو نام نوعی قارچ خوراکی و نیز یک دِسر شکلاتی و لوکس ایتالیایی می‌باشد. صندلی‌ها و کنسول سرتاسری میانی با چرم قهوه‌ای ملایم و چوب، کف‌پوش‌ها، سقف و طاقچه عقب با نوعی چرم متفاوت و نوار بالایی دورتادور کابین و داشبورد با رنگ مشکی پوشیده شده است. زیر کاپوت هم بلوک ۴٫۴ لیتری توربو دوقلو V8 با خروجی ۶۰۰ اسب بخار و ۷۸۶٫۳ نیوتون‌متر انجام‌وظیفه می‌کند تا این غول خوش‌رنگ تنها در ۳٫۷ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یافته و مقتدرانه تا مرز ۲۰۵ مایل بر ساعت (۳۳۰ کیلومتر بر ساعت) بتازد. [gallery link="file" ids="189479,189480,189481,189482,189483,189484"] منبع:پدال

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =