کد خبر: 192155
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

شاسی‌بلند پژو ۳۰۰۸ عنوان معتبر خودروی سال ۲۰۱۷ اروپا را به دست آورد. این خودرو ۶ رقیب دیگر را شکست داد که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به آلفارومئو جیولیا و مرسدس بنز E کلاس اشاره کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،شاسی‌بلند پژو ۳۰۰۸ عنوان معتبر خودروی سال ۲۰۱۷ اروپا را به دست آورد. این خودرو ۶ رقیب دیگر را شکست داد که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به آلفارومئو جیولیا و مرسدس بنز E کلاس اشاره کرد.

این شاسی‌بلند فرانسوی ۳۱۹ امتیاز به دست آورده و بدین ترتیب در رتبه‌ی اول قرار گرفته است. آلفارومئو جیولیا با ۲۹۶ امتیاز در رده‌ی دوم و مرسدس E کلاس با امتیاز ۱۹۷ امتیاز در رتبه‌ی سوم جای گرفته است. رتبه‌های چهارم تا هفتم این رده‌بندی نیز به ترتیب به خودروهای ولوو S90/V90 با امتیاز ۱۷۲، سیتروئن C3 با امتیاز ۱۶۶، تویوتا C-HR با امتیاز ۱۶۵ و در نهایت نیسان میکرا با امتیاز ۱۳۵ اختصاص یافته‌اند. پژو ۳۰۰۸ جدید از زمان اعطای این جایزه در سال ۱۹۶۴ تاکنون اولین شاسی‌بلندی بوده که موفق به دریافت این جایزه شده است. این خودرو همچنین نشان‌دهنده‌ی عصر جدید پژو هم در زمینه‌ی طراحی و هم در زمینه‌ی تکنولوژی است. پیش از این حدود یک‌صد هزار مصرف‌کننده سفارش‌های خود برای دریافت این خودرو را ارائه کرده‌اند.

پژو ۳۰۰۸ پنجمین محصول این شرکت فرانسوی است که برنده‌ی عنوان خودروی سال اروپا شده است. مدل ۳۰۸ در سال ۲۰۱۴، مدل ۳۰۷ در سال ۲۰۰۲، مدل ۴۰۵ در سال ۱۹۸۸ و نهایتاً پژو ۵۰۴ در سال ۱۹۶۹ برنده‌ی این عنوان شده‌اند. هیئت‌داوران این رویداد را ۵۸ خبرنگار حرفه‌ای از ۲۲ کشور تشکیل داده و از برای کسب این عنوان ۳۰ خودروی مختلف از اوایل سال ۲۰۱۶ با یکدیگر رقابت کرده‌اند. [gallery link="file" ids="192165,192166,192167"]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    نگو !!!!! بریم ۴۰۵ بخریم
  • غلام ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    خودروهای پژو به دو دلیل همچین جوایزی رو میبرن یکی به دلیل زیبابودن خودرو ودلیل مهم تر قیمت ارزانتر نسبت به رقبا ومتاسفانه زمانی که خودروهای پژو وارد ایران میشن همون یه دلیل که قیمت ارزانتر دارندرو ازدست میدهند وبا قیمت بالای مونتاژ برتری خودرا ازدست میدهند پس ارزش خرید این محصولات کاهش پیدا میکنه وفقط زیبایی میمونه که اونو هم با کم کردن آپشنهاشون باز ارزششو از دست میده البته همه این بدبختیها ...نگم بهتره
  • محمد ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    لعنت به چاخان لعنت به مافیای خودرو سازی ایران لعنت بر ................
  • محسن ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    ۲۰۰۸ قشنگتره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

آخرین اخبار