کد خبر: 194619
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

پس از انتشار چند تصویر ناواضح در فضای مجازی، جیپ در اقدامی هوشمندانه طرح هایی از کانسپت مرموز خود که قرار است در نمایشگاه شانگهای رونمایی شود را به نمایش گذاشت.

به گزارش اخبار خودرو ، برای این کانسپت که در ابتدا با کد K8 هیبرید شناخته می‍شد طبق آخرین اخبار نام یانتی برگزیده شده است. یک کراس اوور سه ردیفه که دارای ویژگی های آینده نگرانه ای است که البته در طرح های کانسپت عجیب نیست و ما علاقمند هستیم این خشن اما زیبا را در طرح نهایی نیز مشاهده کنیم.

[caption id="attachment_194620" align="aligncenter" width="623"]کانسپت هیبریدی جیپ کانسپت هیبریدی جیپ[/caption]

جلوپنجره سنتی هفت ستونی از کناره ها به چراغ های LED باریکی ختم می‍شوند که مانند چراغ های عقب فرم باریکی داشته و به جذابیت طراحی کمک شایانی نموده اند.

گلگیرهای مربعی شکل چرخهایی با رینگ های دو رنگ را در بر گرفته اند و احتمالا بر روی گلگیرها و رکاب های جانبی شاهد پوشش پلاستیکی باشیم. آینه های باریک و دستگیرهای لمسی دربها را نیز نباید از نظر دور داشت.

[caption id="attachment_194622" align="aligncenter" width="623"]کانسپت هیبریدی جیپ کانسپت هیبریدی جیپ[/caption]

نکته قابل ذکر دیگر در طراحی درب های عقب دو تکه‍ای است که به طرفین باز می‍شوند. عبارت PHEV که روی درب ها به چشم می‍خورد نشان از پیشرانه هیبریدی این کانسپت دارد اما درباره جزییات این پیشرانه اطلاعاتی منتشر نشده است. تنها کاری که می‍توان کرد صبر کردن تا رونمایی از آن در نمایشگاه شانگهای می‍باشد.

[caption id="attachment_194621" align="aligncenter" width="623"]کانسپت هیبریدی جیپ کانسپت هیبریدی جیپ[/caption]

زمانی که جیپ اقدام به فروش چروکی در چین کرد، نمایندگی های این شرکت متوجه تقاضای بالا برای اتومبیلی جادار و با آلایندگی کم شدند. از همین رو جیپ اقدام به تولید این کراس اوور سه ردیفه و هیبریدی کرده و قصد دارد آنرا را در نمایشگاه شانگهای در معرض دید عموم قرار دهد. البته این بدان معنی نیست که یانتی در سایر بازارهای جهان عرضه نشود اما می‍توان گفت بطور خاص برای بازار چین طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

آخرین اخبار