کد خبر: 195815
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰

HR-V برای سال ۲۰۱۸ دستخوش تغییرات جامعی خواهد شد تا همچنان توان رقابتی بالای خود را حفظ کند. مدل آینده HR-V برخلاف اکثر رقبای خود افزایش ارتفاع داشته است.

به گزارش اخبار خودرو ،هوندا HR-V به عنوان یکی از اتومبیل های پرفروش بین اس یو وی های کوچک محسوب شده و قصد دارد فروش خود را در سال جدید افزایش نیز بدهد. اما این بدان معنی نیست که هوندا پشت افتخارات گذشته خودش پنهان شده باشد.

HR-V برای سال ۲۰۱۸ دستخوش تغییرات جامعی خواهد شد تا همچنان توان رقابتی بالای خود را حفظ کند. مدل آینده HR-V برخلاف اکثر رقبای خود افزایش ارتفاع داشته است. مدیران هوندا بدون اشاره به جزییات از تحول در سیستم ارتباطی و مسیریابی خبر داده اند. به نظر می‌رسد خودروساز ژاپنی قصد داشته باشد علاوه بر سامانه های مسیریابی مبتنی بر تلفن های همراه از طریق اپل کارپلی و اندروید اتو؛ یک سیستم هدایت ماهواره ای نیز در داخل HR-V نصب نماید. مقامات هوندا از اینکه با وجود افزایش چشمگیر تعداد رقبا، HR-V همچنان با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه است ابراز خرسندی می‌کنند. اما برای تداوم این مسیر باید HR-V به امکانات روز و ویژگی های جدیدی که وارد بازار شده مواجه شود. در بعد طراحی خارجی نیز انتظار می‌رود شاهد برخی تغییرات معمول در سپرها، جلوپنجره و احتمالا طراحی چراغ ها یا برخی تغییرات محدود در داخل خودرو باشیم. در خصوص قوای حرکتی HR-V با توجه سیاست هوندا مبنی بر کم مصرف و ساده بودن احتمالا شاهد استفاده از موتور ۱٫۸ لیتری ۴ سیلندر فعلی و گیربکس اتوماتیک CVT یا مدل ۶ دنده دستی باشیم. آرایش دیفرانسیل جلو برای هر دو گیربکس و آرایش چهار چرخ متحرک صرفا برای گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته خواهد شد. البته بیشترین آمار فروش هوندا HR-V تاکنون مربوط به نسخه ارزان تر دیفرانسیل جلو می‌باشد. [gallery link="file" ids="195817,195818,195819,195820"]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

آخرین اخبار