کد خبر: 196985
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

لازم به ذکر است موتور استاندارد جنسیس در کارخانه دارای قدرتی برابر ۲۷۴ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۳۷۳ نیوتون‌متر است. برای گرفتن قدرتی نزدیک به چهار برابر قدرت اولیه، گروه تیونینگ «بلاد تایپ ریسینگ» موتور هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۴ را کاملا از نو ساخته‌اند.

به گزارش اخبار خودرو ،این خودرو بر اساس نسخه استاندارد جنسیس کوپه با موتور توربوی دولیتری تیونینگ شده است. لازم به ذکر است موتور استاندارد جنسیس در کارخانه دارای قدرتی برابر ۲۷۴ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۳۷۳ نیوتون‌متر است. برای گرفتن قدرتی نزدیک به چهار برابر قدرت اولیه، گروه تیونینگ «بلاد تایپ ریسینگ» موتور هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۴ را کاملا از نو ساخته‌اند.

به این منظور، از تجهیزات داخلی مستحکم‌تر استفاده شده، یک توربوشارژر بزرگ‌تر اضافه شده است، اگزوزها عریض‌تر شده‌اند، یک سیستم انژکتور نیتروژن مونوکسید اضافه شده و یک گیربکس دستی ۶ دنده قدرتمندتر به‌کار رفته است. بلاد تایپ ریسینگ می‌گوید که این خودرو در حال حاضر ۸۰۰ اسب‌بخار نیرو به چرخ‌های عقب می‌فرستد و این قدرت در سطح میل‌لنگ موتور ۲ لیتری نزدیک ۱۰۰۰ اسب‌بخار است. خوشبختانه همراه با این افزایش قدرت، بهینه‌سازی‌هایی نیز در زمینه ایمنی این خودرو در هنگام کار با ۸۰۰ اسب‌بخار انجام شده است. کابین جنسیس با یک قفسه محافظ سرنشین همراه شده و صندلی‌ها و پوشش‌ها حالت مسابقه‌ای پیدا کرده‌اند. به علاوه، سیستم تعلیق ارتقا پیدا کرده و میله‌های ضد لغزش محکم‌تری به کار رفته است. تایرهای چسبنده Toyo R888 نیز روی چرخ‌های جدید ۱۹ اینچی قرار گرفته‌اند. همچنین از لحاظ ظاهری، بلاد تایپ ریسینگ، هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۴ را صاحب یک کیت بدنه جدید کرده است. رنگ قرمز (Candy Red) برای بدنه و باله بزرگ عقب از دیگر ارتقاهای ظاهری جنسیس کوپه هستند. ظاهر این مدل تیونینگ بسیار برجسته‌تر از مدل استاندارد جنسیس کوپه است و در همین حال چهار برابر بیشتر از آن قدرت دارد. به نظر می‌رسد که نسخه‌های تیونینگ مدل‌های مختلف هیوندای با اسب‌بخارهای بالا، جایگاهی ویژه در ارائه این کمپانی داشته باشند. هیوندای برنامه دارد نسخه‌هایی تیون شده از سوناتا سدان متوسط با ۷۰۸ اسب‌بخار و جنسیس سدان لوکس با ۵۵۰ اسب‌بخار را به نمایش بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

آخرین اخبار