کد خبر: 196991
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰

این تراک که به نوعی دنبال‌رو مدل اولیه فلاینگ هانتزمن ۶×۶ محسوب می‌شود، دارای جلوبندی مخصوص کان‌دیزاین همراه با طراحی دوباره جلوپنجره، پوشش پلاستیک برای تمام قسمت‌های بدنه، چراغ‌های جدید در جلو و عقب، چرخ‌های ویژه و البته یک محور اضافی است.

به گزارش اخبار خودرو ،کان‌دیزاین، تیونر بریتانیایی خوش‌ذوق، یک نسخه شش چرخ از لندروور دیفندر پیکاپ‌تراک معرفی کرده است. این تراک که به نوعی دنبال‌رو مدل اولیه فلاینگ هانتزمن ۶×۶ محسوب می‌شود، دارای جلوبندی مخصوص کان‌دیزاین همراه با طراحی دوباره جلوپنجره، پوشش پلاستیک برای تمام قسمت‌های بدنه، چراغ‌های جدید در جلو و عقب، چرخ‌های ویژه و البته یک محور اضافی است.

این مدل یادآور مرسدس ‌بنز G63 AMG 6x6 و رنجروورهای شش‌چرخ دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی در انگلستان است. داخل کابین خودرو با صندلی‌های چرمی، یک دوخت طرح لوزی در سقف و یک طراحی اسپرت‌تر برای غربیلک فرمان، آراسته شده است. برای پیشرانه از یک موتور ۲/۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل استفاده می‌شود که متعلق به دیفندر است و قدرتی برابر ۱۳۰ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری به میزان ۳۵۹ نیوتون‌متر تولید می‌کند. در همین حال، کان‌دیزاین می‌‌تواند از منبع جنرال‌موتورز، یک موتور ۶/۲ لیتری LS3 V8 برای شما استفاده کند که نیروی خروجی آن بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ اسب‌بخار است. همچنین یک گیربکس ۶ دنده دستی به‌صورت استاندارد است و با پرداخت هزینه بیشتر می‌توان از یک گیربکس اتوماتیک نیز استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگ سروش مهر ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    چه فایده که در ایران وجود ندارد که ما بخریم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =