کد خبر: 204033
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۱

در تست‌های صورت گرفته،‌شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو زمان ۵٫۲ ثانیه را نشان می‌دهد که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو متناسب است

به گزارش اخبار خودرو ، جنسیس G90 که چندی پیش خبر رونمایی آن‌را به‌طور اختصاصی در «دنیای خودرو» منتشر کردیم، این روزها در کشورهای اروپایی وارد مرحله تست جاده‌ای و شهری شده است تا بازار اروپا برای ورود این خودروی لوکس آسیایی محک زده شود.

[caption id="attachment_173417" align="aligncenter" width="600"]۲۰۱۷ Genesis G90 ۲۰۱۷ Genesis G90[/caption]

جنسیس نامبرده سدان چهار در است که ظرفیت پنج سرنشین را داشته وبرای تولید قدرت از یک موتور وی شکل شش سیلندر ۲۴ سوپاپ بهره می‌برد.

این پیشرانه مجهز به سیستم پرخوران توربوی دوقلو بوده که در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با قبالیت تعویض دنده دستی می‌تواند قدرتی برابر با ۳۶۵ اسب‌بخار تولید کند.

در تست‌های صورت گرفته،‌شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو زمان ۵٫۲ ثانیه را نشان می‌دهد که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو متناسب است.

در جنسیس G90 کلیه امکانات رفاهی، ایمنی و ارتباطی پیشرفته و به‌روز در نظر گرفته شده است و در داخل کابین شاهدفضایی بسیار لوکس هستیم تا جنسیس بار دیگر رقابت خود با برندهایی چون لکسوس را به رخ بکشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =