کد خبر: 204541
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

چنانچه موانع موجود برطرف شوند می‌توان امیدوار بود که تعداد زیادی از خودروها و همچنین برند‌های جدید به این نمایشگاه خواهند آمد‌ و فروش خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهرماه شمارش معکوس برای آغاز فعالیت‌های اجرایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه خودرو تهران آغاز خواهد شد. تا امروز اکثر شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه، ثبت‌نام و فضاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند.

حال با آغاز آبان‌ماه شرکت‌های خودرو‌سازی و واردکنندگان خودرو وارد پروسه اجرایی ساخت و تجهیز غرفه‌های خود در دومین نمایشگاه خودرو تهران خواهند شد‌. بدین‌ترتیب اگر مهر را ماه امضای قرار‌دادها و معرفی امکانات و ویژگی‌های نمایشگاه خودرو تهران بدانیم‌، آبان‌ماه را باید ماه فعالیت اجرایی، طراحی و غرفه‌سازی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه خودرو تهران در نظر بگیریم‌.

نمایشگاه خودرو تهران در ایستگاه دوم خود، امسال در اوایل آذر‌ماه برگزار خواهد شد که نسبت به سال گذشته و اولین نمایشگاه خودرو تهران دو‌ماه و نیم زودتر برگزار می‌شود.

اما این روزها در بازار وارداتی‌ها مانع بزرگی وجود دارد که وضعیت این بازار را چند ماهی است متشنج کرده، حال این نگرانی وجود دارد که چنانچه وضعیت بازار وارداتی‌ها تا ماه آینده مشخص نشود، برخی شرکت‌های وارداتی و نمایندگی‌ها دست به عصا در این نمایشکاه شرکت کنند؛ به‌خصوص برای شرکت‌هایی که به‌تازگی به بازار ایران وارد شده‌اند این مشکل حادتر است زیرا آنها موجودی خودرو در انبار و گمرک ندارند و چنانچه فعالیت خود را از این نمایشگاه آغاز کنند، نمی‌توانند فروش خود را از نمایشگاه یا حتی بعد از آن در فاصله کوتاهی آغاز کنند‌.

اما چنانچه موانع موجود برطرف شوند می‌توان امیدوار بود که تعداد زیادی از خودروها و همچنین برند‌های جدید به این نمایشگاه خواهند آمد‌ و فروش خود را آغاز خواهند کرد.

از برند‌های جدید دومین نمایشگاه تهران باید به فولکس‌واگن‌، لوکسژن و شاید بورگوارد اشاره کرد و از میان برندهای موجود نیز باید گفت که هیوندای‌، میتسوبیشی‌، دی‌اس‌، مرسدس‌بنز‌، سانگ‌یانگ و رنو خودروهای کاملا جدیدی را در این نمایشگاه معرفی خواهند کرد‌.

همچنین در میان خودروسازان، مدیران‌خودرو‌، کرمان موتور و سایپا خودروهای جدیدی را برای عرضه در این نمایشگاه خواهند داشت.

یکی از بهترین ویژگی‌های نمایشگاه قرار گرفتن شرکت‌های رقیب در کنار هم در یک فضای رقابتی است که باعث می‌شود مشتریان بتوانند بسیار بهتر به مقایسه خودروهای هم‌کلاس با قیمت یکسان بپردازند‌.

مطمئنا هیچ‌یک از نمایشگاه‌های خودرو شهرستان‌ها جامعیت و کاملی نمایشگاه تهران را از نظر فضا و امکانات و همچنین حضور اکثریت برند‌ها و محصولات ندارند‌.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =