کد خبر: 205154
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

در این گزارش به نکات و حواشی خودرویی برخی بازیکنان دو تیم پرداختیم که احتمال دارد تاثیرگذارترین فرد در درون مستطیل سبز دیدار امروز نیز باشند. البته با ماشین‌بازترین و غیرماشین‌بازترین بازیکنان دو تیم هم آشنا خواهید شد.

به گزارش اخبار خودرو ، ماشین‌بازان استقلال و پرسپولیس امروز دربی ۸۵ تهران را رقم می‌زنند. در یک طرف مهدی رحمتی با ب‌ام‌و۵۳۰ و از طرف دیگر مسلمان با ب‌ام‌و زد۴. البته امکان دارد هر دو بازیکن به دلایل مختلف نتوانند مهره ثابت دربی باشند.

هشتاد‌و‌پنجمین شهرآورد پایتخت در هفته دهم مسابقات لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران، امروز رأس ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد تا بار دیگر دیگ‌جوشان فوتبال ایران هم بخورد.

بدون اغراق این بازی مهم‌ترین بازی باشگاهی فوتبال ایران است و حتی برای برخی طرفداران دو تیم بسیار مهم تر از بازی‌های ملی. این طرفداران همان‌هایی هستند که هنگام شروع لیگ منتظر اعلام خبر روز دیدار این دو تیم بودند و از لحظه اعلام تا روز دیدار لحظه‌شماری می‌کنند و خودشان را از اقصی‌نقاط ایران به تهران می‌رسانند، به ورزشگاه آزادی که همان دیگ جوشان است.

در میان بازیکنان پرسپولیس که می‌توانند در دربی تاثیرگذار باشند، ماشین‌بازی رنگ و بوی خاص خود را دارد و در میان استقلالی‌ها هم همین‌طور.

در این گزارش به نکات و حواشی خودرویی برخی بازیکنان دو تیم پرداختیم که احتمال دارد تاثیرگذارترین فرد در درون مستطیل سبز دیدار امروز نیز باشند. البته با ماشین‌بازترین و غیرماشین‌بازترین بازیکنان دو تیم هم آشنا خواهید شد.

 

محسن مسلمان ، ماشین بازترین محسن مسلمان، متولد ۱۳۶۹ در تهران است. او که با لقب مهندس شناخته می‌شود، دو سال است که به پرسپولیس بازگشته است. موضوع قلیان کشیدن این هافیک پرسپولیس قبل‌از دربی ۸۵ حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد که البته درنهایت ختم‌به‌خیر شد و مانع محرومیت وی از دربی نشد.

[caption id="attachment_205155" align="aligncenter" width="671"]محسن مسلمان محسن مسلمان[/caption]

به‌هرحال گفته می‌‌شود لوکس‌ترین ماشین‌ها در بین پرسپولیسی‌ها به او تعلق دارد. مسلمان چند سال پیش یک ب‌ام‌و زد۴ مشکی‌رنگ با پلاک۷۷ یعنی هماهنگ با شماره پیراهنش داشت.

 

محمد انصاری ، غیرماشین‌بازترین محمد انصاری متولد ۱۳۷۰ است و در سال ۹۴ از فجرسپاسی به پرسپولیس آمد. او یکی از غیرخودرویی‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است که حتی با اتومبیل هم به محل تمرین پرسپولیس نمی‌رود.

[caption id="attachment_205156" align="aligncenter" width="650"]محمد انصاری محمد انصاری[/caption]

او تا سال قبل با این بهانه که هیچ‌کس او را نمی‌شناسد، از مترو برای رسیدن به ورزشگاه درفشی‌فر استفاده می‌کرد.

انصاری خودش می‌گوید: «اگر بخواهم با ماشین به محل تمرین بروم، دو ساعت رفت و دو ساعت برگشتم زمان می‌برد و یک‌روز کامل از بین می‌رود. این‌طوری خیلی راحت‌تر هستم.»

 

علی علیپور ، از پژو تا سمند علی علیپور، متولد سال ۱۳۷۴ در قائمشهر است. او در نیم‌فصل ۹۴- ۹۳با قراردادی یک‌ونیم‌ساله از راه‌آهن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و امسال در غیاب مهدی طارمی به موثرترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شده است.

[caption id="attachment_205157" align="aligncenter" width="591"]علی علیپور علی علیپور[/caption]

علیپور یک خودروی پژوپارس داشت که دو سال پیش آن را فروخت. او این روزها با یک خودروی سمند نقرابی در محل تمرین سرخپوشان حاضر می‌شود و درمجموع او هنوز به‌ دنیای خودروهای لوکس ورود نکرده است.

 

روزبه چشمی ، پژو پرشیا روزبه چشمی، متولد ۱۳۷۲ است و از سال ۹۴ از صبای قم به استقلال پیوسته است و این روزها مورد توجه ویژه کارلوس کی‌روش هم قرار دارد. چشمی سال قبل با یک مصدومیت بی‌موقع روبه‌رو شد و کل فصل را از دست داد اما این روزها درحال بازگشت به‌مرز آمادگی است.

[caption id="attachment_205158" align="aligncenter" width="700"]روزبه چشمی روزبه چشمی[/caption]

چشمی چندان اهل ماشین‌بازی نیست و ترجیح داده است با اولین پول قراردادش با استقلال یک پژو پرشیای صفر خریداری کند و گویا همچنان با همین ماشین سر می‌کند.

 

کمال کامیابی‌نیا ، ۲۰۶ سفید کمال کامیابی‌نیا متولد ۱۳۶۷ در تهران است. کمال در سال ۹۴ از نفت به تیم قرمزها آمد و تا سال ۹۸ با این تیم قرارداد دارد. این هافبک دفاعی سختکوش پرسپولیس هم گویا چندان به خودروهای لوکس علاقه‌ای ندارد.

[caption id="attachment_205159" align="aligncenter" width="688"]کمال کامیابی‌نیا کمال کامیابی‌نیا[/caption]

آخرین اخبار حاکی از این است که کمال با ماشین۲۰۶ سفیدرنگش خود را به محل تمرین می‌رساند. البته شاید هم او علاقه چندانی به خبری کردن خودرویش نداشته باشد. به هرحال کمال را فعلا با همین ۲۰۶سفید می‌شناسیم.

 

مهدی قائدی ، غیرماشین بازترین مهدی قائدی، ۱۸ سال سن دارد و اهل بوشهر است. این استعداد بزرگ فوتبال با قراردادی پنج‌ساله در تیر ۱۳۹۶ از ایران جوان بوشهر به استقلال پیوست.

[caption id="attachment_205160" align="aligncenter" width="700"]مهدی قائدی مهدی قائدی[/caption]

او که تازه به سن داشتن گواهینامه رسیده است، احتمالا با مترو، اتوبوس و ماشین دیگران بر سرتمرین حاضر می‌شود. او از این حیث غیرخودرویی‌ترین بازیکن استقلال است اما اصلا معلوم نیست در سال‌های آینده نیز این‌طور بماند.

 

مهدی رحمتی ، ماشین‌بازترین مهدی رحمتی متولد ۱۳۶۱ است و با ۳۵سال سن یکی از باتجربه‌های دربی است. او اولین‌بار در سال ۱۳۸۴ به استقلال پیوست، بار دوم در سال ۹۰ به استقلال برگشت و برای بار سوم در تیر ۱۳۹۴ پس از یک دوره دوری دوباره به تیم استقلال آمد.

[caption id="attachment_205161" align="aligncenter" width="679"]مهدی رحمتی مهدی رحمتی[/caption]

رحمتی شاید در دربی ۸۵ جای خودش را به حسینی، دروازبان جوان استقلال بدهد. به‌هرحال او تا چند سال پیش شبیه محسن مسلمان برای آبی‌ها بود. رحمتی در بین تمام بازیکنان استقلال لوکس‌ترین ماشین‌ها را در اختیار داشت و با ب‌ام‌و۵۳۰ سر تمرین حاضر می‌شد. رحمتی زمانی هم با پژو۲۰۶ سر تمرین می‌رفت و مدتی هم پورشه و پونتیاک داشت.

 

امید ابراهیمی ، هیوندای‌باز امید ابراهیمی، متولد ۱۳۶۶ اهل مازندران است. او در سال ۱۳۹۳ با قرارداد یک‌ساله به استقلال تهران آمد و پس از پایان قراردادش آن را تمدید کرد.

[caption id="attachment_205162" align="aligncenter" width="600"]امید ابراهیمی امید ابراهیمی[/caption]

ابراهیمی هم مانند چشمی از یک مصدومیت سنگین جان سالم به‌دربرده و این روزها مورد توجه کی‌روش است. گفته می‌شود این هافبک تاثیرگذار استقلال یک هیوندای آی‌ایکس ۵۵ دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جگوار ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    بس کنیدتوروخدااین دوتاتیموبیخودوبی جهت بزرگشون کردین همیشه توبازی های آسیایی آبروی فوتبال ایرانومیبرن سرنوشت فوتبال ایرانوتیم های شهرستانی مشخص میکننداین دوهیچ کمکی به فوتبال ایران نخواهندکرددربی دربی جمع کنیدبابا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =