کد خبر: 211892
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

روکش این تعداد تایر در سال توسط گروه صنعتی بارز از ورود سالانه ۲هزارو۵۰۰تن تایر فرسوده به چرخه طبیعت و آلوده کردن محیط‌زیست جلوگیری می‌کند.

به گزارش « اخبار خودرو » ، گروه صنعتی بارز به‌عنوان تنها تولیدکننده تایرهای رادیال باری اتوبوسی در ایران، سالانه بالغ بر ۳۶هزار حلقه تایر TBR فرسوده را با استفاده از تکنولوژی روکش سرد و گرم بازیافت و راهی بازار می‌کند. روکش این تعداد تایر در سال توسط گروه صنعتی بارز از ورود سالانه ۲هزارو۵۰۰تن تایر فرسوده به چرخه طبیعت و آلوده کردن محیط‌زیست جلوگیری می‌کند.

[caption id="attachment_211893" align="aligncenter" width="400"]روکش تایرهای TBR روکش تایرهای TBR[/caption]

مازیار روغنی، مدیرکل بازاریابی و فروش گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو»، ایجاد کارخانه روکش تایرهای TBR سیرجان را در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنعتی بارز دانست و گفت: مجموعه روکش سرد و گرم سیرجان در راستای حفاظت از محیط‌زیست و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی تاسیس شده است و سالانه بیش‌از ۳۶هزار حلقه تایر باری اتوبوسی را بازیافت و به چرخه استفاده برمی‌گرداند.

وی روکش سرد و گرم تایرهای TBR را امری کاملا مرسوم و تاییدشده توسط کمپانی‌های بزرگ تایرسازی مانند میشلن و بریجیستون دانست و گفت: هر تایر TBR بین ۶۲تا ۶۷کیلوگرم وزن دارد که پس از اتمام رویه تایر ۲۰کیلوگرم از وزن آن کم می‌شود و معمولا راننده برای تعویض تایر اقدام می‌کند. این درحالی است‌که تمام تایرهای TBR تا سه‌بار قابلیت روکش دارند و گروه صنعتی بارز نیز در راستای جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست، هدررفت سرمایه و خروج ارز از کشور مجموعه بارز سیرجان را با قابلیت روکش سه‌هزار حلقه تایر در ماه راه‌اندازی کرده است.

روغنی با تاکید براینکه روکش سرد بارز با محصولات مارانگونی ایتالیا انجام می‌شود، گفت: هر دو حلقه تایر روکش‌شده قیمتی برابر با یک حلقه تایر نو دارد و تایرهای TBR بارز تنها به شرط سالم بودن منجید تایر از راننده‌ها خریداری و برای روکش شدن به سیرجان فرستاده می‌شود.

مدیرکل بازاریابی و فروش گروه صنعتی بارز اظهار امیدواری کرد با نهادینه شدن فرهنگ روکش کردن در بین راننده‌های اتوبوس و کامیون از هدررفت تایرهای سالم که تنها رویه آنها از بین رفته است، جلوگیری شود.

وی همچنین با اشاره به زمان هفت تا هشت‌روزه برای روکش کردن تایرها گفت: در‌حال‌حاضر اگر راننده‌ای بخواهد تایرهای قبلی وسیله‌نقلیه خود را روکش کرده و آن را تحویل بگیرد، باید هشت روز زمان بگذرد و در غیر این‌صورت می‌تواند با تحویل دادن منجید تایر ۲۰۰هزار‌تومان دریافت کند و با پرداخت مابه‌التفاوت آن تایر نو یا روکش‌شده تحویل بگیرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    1 3
    سلام.قبلا در کارخانه لاستیک روکشی آسیا تایر بعنوان خریدار کنید برا کارخانه کار میکردم . کارخانه فروخته شد. الان نود کار جمع آوری کنید هستم و بیشتر لاستیک 12/24 کار میکنم. میخواستم قیمت کنید درجه یک چنده. درجه دو که چند لایه نخ رفته زیر سه لایه. درجه سه بین سه لایه و هفت لایه . البته اصلا این سه مورد بالا سوختگی نداشته باشد . سوراخ نباشد . وجنس کنید خشک نباشد . جایی که رینگ گذاشته میشود کاملا سالم باشد.اگر میخواهید بیزحمت قیمت تحویل کنید درب کارخانه شما چنده.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =