کد خبر: 215214
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

شرکت داتیس‌خودرو نمایندگی انحصاری برند هیکو اسپورتیو در ایران جهت گسترش شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش محصولات ولوو در کشور، همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر به ولوو‌سواران از سراسر کشور نماینده فعال می‌پذیرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در همین راستا این شرکت در اطلاعیه‌ای از متقاضیان خواسته است جهت ارسال رزومه فعالیت خود به آدرس www.datiskhodro.com مراجعه کنند. هیکو اسپورتیو یک برند آلمانی است که شریک تجاری کمپانی ولوو به‌شمار می‌رود و داتیس‌خودرو قصد دارد با افزایش شبکه نمایندگی‌های خود خدمات ویژه‌ای را در سراسر کشور به ولوو‌سواران ارائه دهد. داتیس‌خودرو در دومین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، همکاری خود را با هیکو اسپورتیو با رونمایی از ولوو S90 هیکو اسپورتیو علنی کرد و فروش این خودرو از همان تاریخ استارت خورد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نقی ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    اینجانب از مشتریان شرکت داتیس خودرو هستم متاسفانه علی رغم گذشت سر رسید تحویل خودرو موفق به تحویل خودروی خود نشده ام ، متاسفانه این شرکت در خصوص ولوو دارای مجوز واردات از وزارت صنایع نبوده است و با تبلیغات دروغ سعی در جذب مشتری را داشته است ، متاسفانه این شرکت آنقدر در تحویل خودرو قصور نموده که قیمت دلار و تعرفه واردات خودرو افزایش یافته است ، با توجه به افزایش قیمت خودرو و امکان تغییر رقم احتمالی مبلغ قرارداد امیدوارم این شرکت به تعهدات خود در خصوص تحویل خودرو به مبلغ قرارداد اقدام نماید و اگر این چنین نباشد ، ضرر هنگفتی را به خریدار تحمیل نموده است ، حال اگر مشتری طلا ، ارز یا خودروی دیگری را می خرید ، سود بهتری را کسب می کرد تا اینکه یکسال در بلاتکلیفی بسر ببرد ؟؟!!!! اصول اخلاقی و انصاف هم چیز خوبی است ؟!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =