کد خبر: 215904
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای بازار کشور، رنو تندر 90 است. این خودرو در رتبه‌بندی کیفیت همواره صدرنشین بوده و اغلب کارشناسان به خریدارانی که دنبال یک خودرو بی‌دردسر و کم‌استهلاک هستند، تندر‌90 را پیشنهاد می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، اما این محصول به‌رغم کیفیت بسیار بالایی که برای تولید و قطعات آن در نظر گرفته‌شده، ضعف جدی دارد و متاسفانه هر سه کمپانی مونتاژ‌کننده داخلی این محصول، تا‌کنون اقدام به رفع آن نکرده‌اند. در این میان بسیاری از مالکان این خودروها نیز از ضعف جدی آن بی‌خبر هستند. کارشناسان فنی بارها اعلام کرده‌اند گردگیر پلوس این خودرو دارای زه نیست. جنس این گردگیر از پلاستیک بوده و گذشت زمان سبب خشکی و پارگی آن می‌شود. علاوه‌بر این روغن داخل گیربکس خالی‌ شده و اگر راننده متوجه این موضوع نشود، خودرو خراب شده و مالک متحمل هزینه هنگفت برای تعمیر سیستم تعلیق می‌شود. باید به این نکته اشاره کرد که چرا کمپانی‌های خودروساز داخلی تاکنون تغییری در طراحی گردگیر ایجاد نکرده‌اند تا از این خرابی جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    حاجی اطلاعاتت رو به روز کن. الان تندرهای مدل ۹۷ با گیربکس jhq به بازار عرضه میشن که این مشکلشون رفع شده و بنده هم یه نسخه ش رو دارم
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    چون حاضری بخورن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =