توزیع تایر های آپولو و بریجستون

توزیع تایرهای باکیفیت آپولو برای روزانه ۳هزار کامیون و تریلی عبوری از پایانه بندر امام‌خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش «اخبار خودرو» ، باعرضه مستقیم تایرهای باری-اتوبوسی در پایانه‌های باربری، بندر امام‌خمینی(ره)  به‌عنوان دومین بندر بزرگ کشور توانسته است با ظرفیت تردد 2 تا 3هزار کامیون در روز  تایرهای آپولو و گلدستون را به‌صورت مستقیم در اختیار  راننده‌ها قرار دهد.

شرکت بازرگانی آلتون راه‌خلیج‌فارس باهدف تامین تایرهای خودروهای سنگینی که از پایانه  بندر امام‌خمینی(ره)  تردد می‌کنند،  برای نخستین‌بار به‌صورت انحصاری در این پایانه تایرهای خود را به تعداد زیادی توزیع می‌کند.

جمال حمیدی، مدیر پایانه بندر امام‌خمینی(ره)  در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» از فراهم کردن امکانات برای توزیع تایر در پایانه بندر امام‌خمینی(ره)  خبر داد و گفت: «پایانه باربری امام‌خمینی(ره)  بزرگ‌ترین بندر ایران، بعد از بندر شهید رجایی است که از دیروز با فراهم کردن امکانات برای شرکت بازرگانی آلتون راه‌خلیج‌فارس نمایندگی آپولو در ایران توانسته‌ایم از این شرکت برای کامیون‌های این پایانه خدماتی را دریافت کنیم. با فراهم شدن امکانات موردنیاز شرکت آلتون راه‌خلیج‌فارس این شرکت به‌صورت انحصاری محصولات آپولو را برای کامیون‌داران این پایانه عرضه خواهد کرد.»

حمیدی در ادامه از روند شروع به‌کار نماینده آپولو در این پایانه گفت: «در نخستین‌روز کاری نماینده برند آپولو به همراه برند گلدستون در پایانه بندر امام‌خمینی(ره)  بیش‌از 26 حواله برای خرید تایرهای باری- اتوبوسی برای کامیون‌های باربری صادر شد.

کیفیت بالای تایرهای باری- اتوبوسی آپولو  باعث شده است در روزهای ابتدایی عرضه تایر در پایانه‌های باربری، این اتفاق با استقبال خوبی از طرف کامیون داران روبه‌رو شود. اتفاق مثبتی که باعث می‌شود حدود 2 تا 3هزار کامیون‌موجود در این پایانه به‌راحتی بتوانند از لاستیک‌های آپولو و گلدستون خدمات دریافت کنند.

در این پایانه چیزی بالغ‌بر 400هزار تن بار روزانه جابه‌جا می‌شود. همچنین شرکت آلتون‌راه‌خلیج‌فارس، نماینده رسمی شرکت آپولو هند در ایران تایرهای کامیونی و اتوبوسی را با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در شهرهای تهران، شوشتر، زاهدان، اصفهان، مرودشت، بروجرد، اهواز، دزفول، شهرضا و استان‌های آذربایجان‌غربی، خوزستان، فارس، کرمان، اردبیل، قزوین، قم و پایانه بندرامام(ره) عرضه می‌کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمحمدرضا نعمتی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    0 0
    باسلام با توجه به حجم کامیون در شهرستان ما درخواست اخذ نمایندگی شرکت لاسا را دارم .فارس ارسنجان خیابان ولی عصر شمالی کوچه 10 .شماره همراه 09177286398
  • ممید بیطرف IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    لطفا قیمت آپلو۳۸۵و۳۱۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =