کد خبر: 220255
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

ام‌جی خود را برای رونمایی از محصول جدیدی در موتورشو شنگ‌دو آماده می‌کند که برپایه پلت‌فرم مشترک با رووی RX5 توسعه یافته است و بعد تازه‌ای از سبک طراحی جدید این برند را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش «اخبار خودرو» ، از نظر ابعاد‌، محصول جدید ام‌جی در رده کراس‌اوورهایی همچون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج قرار می‌گیرد و در پس این ظاهر جذاب، دارای امکانات مدرنی همچون مجموعه سیستم‌های همیار راننده (MG Pilot)، متشکل از سیستم هشدار انحراف از مسیر، بررسی نقاط کور راننده و هشدار ترافیک عبوری از پشت خودرو است. در کنار تمام این موارد، طراحی داخلی که همچون ظاهر خودرو، تا حدودی وام‌دار طراحی نسل جدید ساخته‌های مزداست، با ترکیب پوشش چرم سرخ‌رنگ و تزئینات آلومینیومی، بسیار بالارده و هیجان‌انگیز جلوه می‌کند. 
البته فضای داخلی HS، به لطف بهره‌مندی از امکاناتی همچون سیستم اطلاعات و سرگرمی متصل به نمایشگر لمسی 10.3اینچی و یک نمایشگر 12.3اینچی دیجیتال به‌جای نشانگر‌های مرسوم پشت فرمان، تداعی‌کننده مدرنیته و یک حس پیشرفته نیز است. ام‌جی HS همچون همزاد خود، با دو پیشرانه 4سیلندر مجهز به توربوشارژر عرضه خواهد شد که یکی از نوع 1.5‌لیتری 170اسب‌بخاری است و دیگری 2.0 لیتری 220 اسب‌بخاری. گیربکس متصل به این پیشرانه‌ها نیز 6‌سرعته دستی یا 7 سرعته اتومات دوکلاچ است. برای مکانیزم انتقال قدرت نیز تنها یک گزینه در نظر گرفته شده است، یعنی مکانیزم محور محرک جلو. احتمالا ام‌جی تا قبل از پایان سال جاری میلادی HS را در چین عرضه خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =