کد خبر: 220283
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

موقعیت این سایت پیش ازاین در اختیار وزارت دفاع بریتانیا بوده است، اما با معرفی نسخه مفهومی از شاسی‌بلند DBX در سال ۲۰۱۵، آستون‌مارتین این زمین را خریداری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو» ،  فعالیت اصلی برند بریتانیایی آستون‌مارتین تولید خودروهای کوپه لوکس در گایدون است. پیش‌ازاین نیز کارخانه اصلی این کمپانی در شهر پاگنل بریتانیا قرار داشت. اما این کمپانی برای اینکه نخستین شاسی‌بلند خود را تولید کند، سایت تولید جدیدی در ولز تاسیس کرده است. مراحل احداث این سایت از سال ۲۰۱۶ آغازشده بود و حالا مراحل احداث فاز دوم آن به اتمام رسیده است. 
موقعیت این سایت پیش از‌این در اختیار وزارت دفاع بریتانیا بوده است، اما با معرفی نسخه مفهومی از شاسی‌بلند DBX در سال ۲۰۱۵، آستون‌مارتین این زمین را خریداری کرد. البته یک سال دیگر زمان موردنیاز است تا این کارخانه آماده فعالیت باشد و به‌این‌ترتیب تولید شاسی‌بلند آستون‌مارتین که احتمالا وارکای نام خواهد گرفت، از سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. اندی پالمر، مدیرعامل کمپانی در نخستین بازدید خود از محل احداث این کارخانه گفت: «ما از پیشرفت مراحل ساخت سایت ولز خرسندیم. تیم، فعالیت بسیار خوبی در پیشرفت این پروژه داشته و من پس از انجام این بازدید به این روند افتخار کردم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =