کد خبر: 220357
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

اگر همه‌چیز درست پیش برود، گرندپری میامی دومین مسابقه‌ای خواهد بود که در فصل ۲۰۲۰ با میزبانی ایالات‌متحده برگزار می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی « FIA» » اعلام کرد که نمی‌تواند در سال ۲۰۱۹ گرندپری میامی را برگزار کند و کمپانی لیبرتیا مدیا به‌عنوان مالک و برگزارکننده این مسابقات، قصد دارد از سال ۲۰۲۰ میامی را به‌عنوان یکی از میزبان‌های خود اعلام کند.

یکی از مسائلی که این گرندپری با آن مواجه بود، عدم انجام جلسات هماهنگی با شهردار و کمیسیون این شهر بود که قرار بود این هفته برگزار شود ولی به ماه سپتامبر موکول شد.

مورد بعدی مربوط‌به محل برگزاری مسابقه بود که برگزارکنندگان سعی داشتند فقط از پارک پرایم بایفرونت و محوطه اطراف موزه این پارک استفاده کنند، اما ظاهرا مسئولین شهری محل دیگر را در نظر داشتند. درواقع اگر تصمیم‌نهایی برای مسیر پیست مشخص نشود، ممکن است هیچ وقت این گرندپری برگزار نشود.

سیان براتچس، مدیر اقتصادی فرمولاوان گفت: «در ماه‌های اخیر ما همکاری نزدیکی با استفان رز، سرمایه‌گذار شرکت RSE داشتیم که با صحبت‌های انجام‌شده با مسئولین شهر میامی و شورای این شهر، تشخیص داده‌شده که فرمولاوان گرندپری میامی را برگزار کند. ما در حال پیشرفت در روند این کار هستیم. اما به‌هرحال، مشکلاتی در توافق وجود دارد.»

اگر همه‌چیز درست پیش برود، گرندپری میامی دومین مسابقه‌ای خواهد بود که در فصل ۲۰۲۰ با میزبانی ایالات‌متحده برگزار می‌شود. دیگر گرندپری آمریکایی در پیست آمریکاس در شهر آستین ایالات تگزاس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

آخرین اخبار