کد خبر: 220438
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
ایکس ۲۲

در شرایطی که بازار خودرویی کشور در اغلب شرکت های وارد کننده و حتی داخلی سازها متلاطم و ابری است و مشتریان در فضای نامطمئن از دریافت محصول انتخابی خود به سر میبرند؛ ایکس ۲۲ بعنوان یکی از محصولات موفق شرکت مدیران خودرو و اثبات شده در نظر مشتریان همچنان بعنوان یک خودرو ارزشمند از لحاظ کیفیت در بازه قیمتی میان رده در حال عرضه به مشتریان است.

به گزارش «اخبار خودرو»، ایران به لحاظ پویای بازار خودرویی خود، خواستگاه بسیاری از برندهای اروپایی و آسیایی است تا جایی که در آخرین نمایشگاه برگزار شده در تهران حتی پای برنده‌های آسیای جنوب شرقی و هندی نیز به ایران باز شد تا در کنار رقبای اروپایی و دیگر شرکت های چینی رقابت فشرده ایی را در ایران آغاز کرده باشند و  در نگاه اولیه دست مشتری را برای انتخاب باز بگذارند، اما این شرایط به ظاهر ایده‌آل، چندان تاب نیارود و با کوچکترین فشار های سیاسی معمول که طی دو دهه اخیر همواره بر صنعت ایران سایه افکنده بود، میدان را خالی کردند تا بی سرو صدا مشتریان خود را در ایران تنها گذاشته باشند. شرایطی که برای مدیران خودرو تازگی نداشت و باعث شد با تمام فشارهایی که بمانند سایر شرکت ها برای این خودرو ساز نیز وجود داشت، آن را مدیریت کرده و به فعالیت تولیدی خود ادامه داده و  پشتیبانی فنی و خدمات را با اولویت بالاتری به مشتریان قدیمی داشته باشد.
ایکس22 خودرویی است که در سگمنت خود به جهت برتری های ذاتی طراحی و تولید از رقبای همطرازش یک سر و گردن بالاتر است بگونه ایی که این برتری از سوی مشتریان نیز درک شده و باعث گردید در مدت زمان کوتاهی این خودرو تازه وارد با درخواست بالایی مواجه شود. در این نوشتار سعی داریم عمده دلایل این برتری را بررسی و به آن اشاره هایی داشته باشیم.
1. طراحی زیبا و مقبول
باید قبول کرد که بی شک طراحی ایکس22 نسبت به رقبای همطراز خود یک سرو گردن بالاتر است و مشتری را از نظر زیبا شناسی مجاب می‌کند. طراحی جذاب ایکس22 از نمای روبروی شروع می‌شود و تا خطوط بدنه در طرفین ادامه پیدا می‌کند. هماهنگی این طراحی با زوایای ستون‌ها و ارتفاع بالاتر حس خودرو کراس‌اور را تقویت می‌کند؛ و البته باید پذیرفت که تیم طراحی از ژن های خوب و مشترک برادر بزرگتر یعنی ایکس33 اس نیز در این محصول استفاده کرده اند.

2. بهره گیری از گیربکس AT
ایکس22 از دو گیربکس دنده دستی و اتوماتیک استفاده می‌کند. مشتریان به فراخور علاقه خود در شکل رانندگی می‌توانند انتخاب هر یک از دو مدل گیربکس را داشته باشند. اما نکته قابل تامل استفاده از گیربکس اتوماتیک AT  ( و نه CVT) برای این مدل خودرو است تا ضمن افزایش سرعت عمل در تغییر دنده ها حس هیجان را به خوبی در راننده و سرنشیان منتقل ‌کند.


3. آپشن ها و طراحی داخلی
ایکس22 طیف قابل قبولی از آپشن های رفاهی را در اختیار راننده و مشتری قرار می‌دهد. مجموعه‌ای از آپشن هایی که به واقع مورد نیاز و استفاده قرار خواهد گرفت. در بسیاری از خودروها آپشن های بسیاری وجود دارد که از یک سو قیمت تمام شده محصول را افزایش می‌دهند و از سوی دیگر در کل عمر استفاده از خودرو کمترین استفاده را دارد. مانیتور 8 اینچی لمسی، برنامه های کاربردی ارتباطی با سیستم چند رسانه ایی، نویگیشن فارسی، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل و دکمه های کنترلی روی غربیلک فرمان از جمله این آپشن های کاربردی است.

4. کیفیت تولید بالا
ایکس 22 را می‌توان میراث‌دار تجربه 20 ساله طراحی و تولید این خودرو ساز در مدل های مختلف قبلی تا به اکنون دانست. اتفاق خوشایندی که با همکاری بزرگترین تامین کنندگان قطعات یدکی دنیا همراه شد و در نهایت به تولید یک محصول با کیفیت به سرانجام رسید. در یک مقایسه منطقی و بدور از تعصب، خودرویی که در این سگمنت قیمتی کیفیت قابل قبول و حتی در مواردی بهتر از رقبای خود را ارائه داده است.

5. ایمنی بالا و دارا بودن ESP و HAC
ایکس 22 از لحاظ ایمنی نیز رقبا را کنار می‌زند. کیفیت و ضخامت بدنه، بکار گیری میله های فولادی در درب‌ها برای جلوگیری ضربات جانبی از یک سو، بکارگیری سیستم ترمز  ABS، ایمنی سرنشینان را تامین خواهد کرد. بکار گیری سیستم پایداری الکترونیک  ESP خیال مشتری را در پیمودن مسیرهای مختلف آسوده و ضریب ایمنی این خودرو را بیش از پیش بالا می‌برد.

1+5 . خدمات و پشتبانی فنی
شرکت مدیران خودرو بواسطه کارنامه روشن حضور مداوم و پیوسته خود در کنار مشتریانش، حتی در سال هایی که شرایط اقتصادی و بین‌المللی عرصه را برای فعالیت شرکت های خودرویی تنگ کرده بود، کارنامه موفق و روشنی برای تداوم پشتیبانی  و ارائه خدمات ایکس22 دارد. مشکلاتی که این روزها دیگر شرکت‌های عرضه کننده برای حل آن با مشکلات زیر ساختی و سرمایه گذاری مواجه هستند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رویا کریمی پور IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    1 0
    سلام من ارسال کنم
    • امیر DE ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
      0 0
      ارسال کن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =