کد خبر: 220526
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

 شرکت امدادخودروایران با هدف توسعه خدمات امدادی به مشتریان، «تحویل لاستیک و خدمت پنچرگیری» توسط امدادگران را به سبد خدمات گسترده خود اضافه کرده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»، ارائه این خدمت با هدف افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش صورت گرفته و در سبد خدمات امدادگران سراسر کشور تعریف شده است. در مدت زمان سپری شده از ارائه این خدمات، بانوان، افراد گروه سنی بالا و افرادی با محدودیت‌های حرکتی، از آن استقبال کرده‌اند. همچنین بارها اتفاق افتاده است که هموطنان لاستیک زاپاس یا سایر تجهیزات مورد نیاز برای رفع پنچری را به همراه نداشته و از این خدمت جدید امدادخودروایران برای خرید لاستیک یا دریافت خدمت پنچرگیری استفاده کرده‌اند.
به این ترتیب در نظر گرفتن نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریان، مراحل مطالعاتی و برنامه‌ریزی‌ها برای تحویل لاستیک و ارائه خدمت پنچرگیری انجام و در نهایت تصمیم گرفته شد تا این اقدام جهت رفاه هرچه بیشتر مشتریان و متقاضیان امداد در سراسر کشور انجام شود. بنا‌بر اعلام مدیر عملیات و مناطق امدادخودروایران، خدمت مذکور، طی چندماه گذشته با استقبال خوبی از سوی هموطنان همراه بوده است. به گفته رسول رمضانی این اقدام، در کنار سایر خدمات امدادی شرکت امدادخودروایران در تمام روزهای هفته و به‌صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط کشور ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تحویل لاستیک و ارائه خدمت پنچرگیری از جمله خدمات عمومی امدادی است، تاکید کرد: «در صورت ضرورت به دارندگان محصولات غیرایران‌خودرویی نیز چنین خدماتی ارائه می‌شود.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =