کد خبر: 220566
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
رنو ساندرو استپ‌وی

چند ماهی است که یک دستگاه رنو ساندرو استپ‌وی نسل جدید با پلاک گذر موقت در خیابان‌ها و جاده‌های ایران تردد می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،  تاریخ پلاک این خودرو نشان می‌دهد حداقل تا مهرماه سال جاری، این خودرو برای انجام تست‌ها در کشور باقی می‌ماند. با پیگیری‌های انجام‌شده، خودرو مورد نظر، در اختیار شرکت «‌رنو پارس‌» قرار دارد و تیم مهندسی این شرکت، تست‌هایی را در این مدت از ساندرو استپ‌وی جدید می‌گیرند. اما گویا این خودرو از ابتدا برای بازار ایران در نظر گرفته نشده و در حال حاضر تیم رنو و رنو پارس، به‌خاطر انجام برخی تست‌ها با توجه به شرایط مختلف، رنو ساندرو استپ‌وی جدید را به ایران آورده‌اند. گروه رنو چند ماهی است که عرضه ساندرو استپ‌وی جدید را در بازارهای مختلف آغاز کرده است. این خودرو با نشان های رنو و داچیا عرضه می شود و در برخی کشورها، فیس لیفت های مختلف برای ساندرو استپ وی جدید معرفی شده است. نسخه ساندرو استپ وی با نشان رنو، از نظر کیفیت، تریم داخلی، جزئیات ظاهری و امکانات نیز نسبت به نمونه های داچیا بهتر هستند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد تقی ازادی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    0 4
    شتاب 0تا100 نصبت به 206خیلی ضعیفتر میباشد داشبوردازجنس پلاستیک خیلی خشک ساخته شده واثرلک وچربی رانشان میدهد پنلها خیلی ساده است وهیچ اپشنی ندارد تنظیم نور به صورت دستی انجام میشوددر 206 برقی میباشد کیفیت زه رکاب نوع استپ وی رنگ ان کنده میشودبعداز 10 روز ازتحویل خودرو پشتی صندلی پیچی است اگر مانند پراید اهرمی بود بهتر بودزیر بفپاکن یه چیزی شبیه حفره مانند است که اگر کاور شده بودبهتر بود
  • مهران IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    1 0
    نسخه ساندرو استپ وی با نشان رنو، از نظر تریم داخلی، جزئیات ظاهری و امکانات نیز نسبت به نمونه های داچیا بهتر هستند ؟؟؟ کدام امکانات ؟؟؟ کدام تریم ؟؟؟
  • محمد حاجی آقا بزرگی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    من خودم استپ وی نسل اول دارم نسبت به قیمت ماشین خوبیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =