کد خبر: 220725
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
واردات خودرو

احتمال دارد دولت با باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو به صورت محدود و در حد پاسخگویی به ثبت نام کنندگان خودرو در ماه های گذشته موافقت کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به ایران آنلاین گفت: پس از بررسی های دقیق احتمال باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو وجود دارد.

وی افزود: از معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته شده است که اطلاعات مربوط به تعداد مجوزهای پیش فروش خودرو توسط نمایندگی های رسمی را اعلام کند. اگر مجوزهای پیش فروش خودرو با میزان پیش فروش نمایندگی های رسمی همخوانی داشته باشد، احتمال دارد که ممنوعیت ثبت سفارش خودرو برای این مجموعه ها برداشته شود تا شرکت ها بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

خسروتاج تصریح کرد: تا هفته آینده وضعیت باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو بررسی خواهد شد. البته اجازه واردات خودرو به خاطر آنکه ممنوع شده بود، باید از مجموعه های بالاتر تایید شود.

با بازشدن واردات خودرو از هفته آینده امکان ریزش قیمت شدید این محصولات وجود دارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    مسولان چرا اینقدر کوتاهی کردند ، جواب گران شد و بالا رفتن قیمت خودرو رو چه کسی خواهد پرداخت ؟؟!!!دولت یا شرکتهای وارد کننده؟؟!!!در نهایت هیچ کدام و افرادی که اقدام به پیش فروش خودرو کرده اند ، مثل من که مدت بیش از یکسال است که منتظر دریافت خودروی ولوو خود از داتیس خودرو هستم ، من و امثال بنده از بابت آرزوهای آقایان علینقلی و امی به خاک سیاه نشسته ایم ، دیگر توان خرید خودروی خارجی نداریم . برای این مملکت و مسولان آن متاسفم و از حقوق مادی ومعنوی خود هرگز کوتاه نخواهم آمد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =