بازار خودرو

تحولات چند  روز گذشته در حوزه سیاسی نشان از آن دارد که دستکم تا یک‌سال آینده شاهد اتفاق خاصی برای کاهش یا رفع تحریم‌ها نخواهیم بود و برای دوران اقتصاد مقاومتی باید آماده شویم.

 به گزارش «اخبار خودرو»،در کوتاه‌مدت و میان‌مدت کاهش قیمت‌ها اتفاق رخ نمی‌دهد. این تحلیل فعالان بازار خودرو است. 
تحولات چند  روز گذشته در حوزه سیاسی نشان از آن دارد که دستکم تا یک‌سال آینده شاهد اتفاق خاصی برای کاهش یا رفع تحریم‌ها نخواهیم بود و برای دوران اقتصاد مقاومتی باید آماده شویم. بدین‌ترتیب احتمالا در ماه‌های آینده باید تدبیری بیندیشیم تا بتوانیم بر بازار ارز مسلط شده و جلوی هرگونه افزایش قیمت را بگیریم. از طرفی نباید اجازه کاهش تولید به‌دلیل مشکلات ناشی‌از تحریم‌ها داده شود زیرا در غیر این صورت، شاهد افزایش دوباره قیمت  خودروها خواهیم بود. 
با کنار هم گذاشتن این مولفه‌ها  بدون‌شک به این نتیجه خواهیم رسید که قیمت خودرو در ماه‌های آینده و شاید تا انتهای سال جاری تابعی از این اقدامات خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید خودرو را دارید، بهتر است بدانید وقفه در خرید، به نوعی می‌تواند ریسک محسوب شود. 
پس تردیدها را کنار گذاشته و اگر مصرف‌کننده واقعی هستید، به قصد خرید وارد بازار  شوید. زیرا احتمالا در آینده نزدیک و میان‌مدت شاهد کاهش قیمت‌ها نخواهیم بود و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم مسئولان با تدابیر لازم بتوانند جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فقیر IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    1 0
    لعنت به شما که این قدرقیمتهارابالابردید چرایه کاری میکنید اوناییی که قدرت خریدندارند نتوانندبخرند
  • شهروند IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    0 0
    با سلام ، پس از گذشت یکسال از ثبت نام برای خرید ولوو از شرکت داتیس خودرو ، متاسفانه هنوز موفق به دریافت خودروی خود نشده ام . مسولان مربوطه در دولت هم پاسخگو نیستند و من و امثال من که با این تصمیم گیری ها احتمالا دچار زیان ناسی در تاخیر در تحویل و افزایش قیمت را خواهیم داشت ، چه کسی جبران زیان و ضرر من و امثال من را خواهد کرد ؟؟!!!دولت و شرکت هم که می گویند باید مشتریان مابه التفاوت بپردازند؟؟!!! آیا جواب بی لیاقتی و تصمیمات نا درست داتیس خودرو و دولت را مشتری باید متحمل سود؟؟؟!!!!!!
  • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    0 0
    توروقران به فکر مردم باشید یه کاری کنید تابتونیم ماکه درامدمان کمه بتوانیم توان خرید داشته باشیم اخه چطوری میتوانیم بادرامدزیر دومیلیون یه ماشین چهل میلیون خرید کنیم خواهشا قیمتهاراکاهش دهید
  • یک شهروند IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    0 0
    مدیر محترم وب سایت ، با سلام و احترام ، خواهشمندم بعنوان یک خریدار خودرو که دچار ضرر و زیان شده ام ، از تبلیغ شرکتهایی که دارای سابقه خوبی در خصوص فروش و مشتری مداری نیستند مثل شرکت داتیس خودرو و ...... که مدت بیش از یکسال است که مردم را سر کار گذاشته و امروز و فردا می کند و معلوم نیست که در صورت امکان واردات به چه مبلغی می خواهد آنرا به مشتری بفروشد ، خودداری نمایید . پیشاپیش از حسن توجه شما به منافع مردم سپاسگزارم
  • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    0 0
    توروخداقیمتهاراکاهش بدید
  • رضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    1 0
    راست میگه سریع برید بخرید پول لازمشون شده چرا نمیرن بخرین میدونین چقدر زحمت کشیدن این چند مدت رو تا تونستن قیمت رو به اینجا برسونن خب برای چی نمیرد بخرید . اقا برید بخرید تا سریعتر سود کنند.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    بهتره مردم با ماشینهای کارکرده خودشون مدارا کنن
  • سلام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    با سلام ، به نظرم خود دولت بواسطه سازمان گسترش و فشار خودرو سازان تمایل به گران کردن دارند ، مگه پس از ۲۰ سال تولید پراید و پژو چقدر ارزی بری دارد که افزایش نرخ ارز در اونا خیلی موثر باشد شاید کمتر از۱۰ درصد قطعات وارداتی باشد.در مورد خودرو های وارداتی هم اگر وزارت صمت و هیات دولت تصمیم بگیرند تعرفه پایین بیاد و ممنوعیت واردات رو نمی گذاشتند قیمت اینقدر بالا نمی رفت . چه مملکتی است که قیمت خودرو در مدت کوتاهی چند برابر شد .
  • هادی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    0 0
    لطفا نخرید تا ارزون شه هرکی تو این بازار خودرو میخره...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =