کد خبر: 220880
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

هیوندای پیش‌ازاین با i30N تلاش کرده است وارد این لیگ شود و اکنون در کلاس هاچ‌بک‌های داغ، کاملا به رسمیت شناخته می‌شود اما یک شرکت تیونر به نام ریس چیپ، این هاچ‌بک کره‌ای را از این هم قوی‌تر کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو​»، در کلاس هاچ‌بک‌ها، گلف GTI، فورد فوکوس ST و هوندا سیویک Type R پادشاهی می‌کنند و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. هیوندای پیش‌ازاین با i30N تلاش کرده است وارد این لیگ شود و اکنون در کلاس هاچ‌بک‌های داغ، کاملا به رسمیت شناخته می‌شود اما یک شرکت تیونر به نام ریس چیپ، این هاچ‌بک کره‌ای را از این هم قوی‌تر کرده است. 
ریس چیپ در گام اول و برای نزدیک شدن به بزرگان بازی، سراغ پیشرانه رفته است. این تیونر تمام توان خود را برای ارتقای پیشرانه صرف کرده است تا از چهار سیلندر به حجم 2‌لیتر همراه با توربو، بیشترین خروجی را بگیرد. مهندسان ریس چیپ توانسته‌اند توان این پیشرانه را به 309 اسب‌بخار و گشتاور آن را به 498 نیوتون‌متر برسانند. 
این ابتدای کار ریس چیپ برای افزایش قدرت است و در مرحله بعدی با تعویض سیستم اگزوز، قدرت آن از 309 به 316 اسب‌بخار و گشتاور از 498 به 524 نیوتون‌متر افزایش پیدا خواهد کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =