کد خبر: 220937
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

بیشترین مشتریان خودروهای داخلی را قشر طبقه متوسط و متوسط رو به پایین جامعه  تشکیل می‌دهند؛ طبقه‌ای که عموم آنها کارمندان  و کارگران هستند.

به گزارش «اخبار خودرو​»،  افزایش شدید قیمت خودروهای تولید داخل در‌حالی‌که شاهد افزایش دستمزدها به میزان تورم  و افزایش ١٠٠‌درصدی قیمت‌ها نیستیم، منجر به کاهش قدرت خرید بزرگ‌ترین  بخش مشتریان بازار خودرو‌ ایران خواهد شد، این کاهش قدرت خرید، در میان‌مدت ضرر بسیار  سنگنیی به صنعت خودرو ایران و توسعه آن خواهد زد. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
    0 0
    متاسفانه هیچ نظارتی بر قیمت های خودروهای داخلی نیست و هر کسی میتواند اظهار نظر نماید و بازار را به نفع دلالان تغییر دهد از طرفی غیر رقابتی بودن این صنعت در کشور و گمرکی سنگین در نظر گرفته شده برای خودروهای خارجی و تزریق قطره ای خودرو توسط خودروسازان داخلی از دیگر عوامل گرانی بی حساب آنان شده و آسیب آن به اقشار متوسط جامعه و عدم توانایی آنان در خرید همین محدود محصولات داخلی می گردد.
  • اکبر IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    0 0
    خودرو سازها که میگویند امسال افزایش تولید دارند و قیمتها چند برابر گرانتر شده و هر روز گرانتر میشود این نشان میدهد قدرت خرید مردم بالا رفته که همه ی مردم برای خرید خودرو به بازار هجوم آورده اند باید از مسعولین نظارتی تشکر کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =