کد خبر: 221035
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
G63 AMG

میان اس‌یووی‌های قدرتمند و باابهت، جی‌کلاس مرسدس‌بنز معنای دیگری به این دسته از خودروها می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو​»، G63 برای بازار سال آینده به‌روزرسانی شده‌ و این به‌روزرسانی تنها به ظاهر خودرو محدود نمی‌شود. چراغ‌های جلو دارای LED، جلوپنجره مشبک و خطوط مشکی‌رنگ روی بدنه، ظاهری تهاجمی به خودرو بخشیده است.

در نمای عقب نیز چراغ‌ها کمی جمع‌وجور شده‌اند و با LEDهای داخل چراغ، رینگ‌های جدید و کالیپرهای قرمز رنگ، جذابیت خودرو را دوچندان می‌کنند. گارد خاصی نیز جلوی نسخه 2019 نصب شده که به معنای قابلیت بیشتر آفرود این خودرو است.

طراحی داخلی با دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع، فرمان جدید و چیدمان قطعات و رنگ تریم قطعات نیز حس لوکس بودن را در کنار غرش پیشرانه قدرتمند به راننده القا می‌کند.

گفتنی است مهندسان AMG یک پیشرانه 8سیلندر وی‌شکل به حجم 4لیتر بی‌توربو را روی G63 جدید نصب کرده‌اند که قادر است 585اسب‌بخار قدرت و 850نیوتون متر گشتاور را با یک گیربکس 9سرعته اسپیدشیفت به چهارچرخ منتقل ‌کند.

مهندسان AMG اعلام کرده‌اند پیشرانه 8سیلندر 4لیتری بی‌توربو 585اسب‌بخاری که روی این خودرو نصب شده جایگزین مناسبی برای پیشرانه 5.5لیتری بوده و می‌تواند جوابگوی تمام نیازهای رانندگان این اس‌یووی اسپرت باشد.

همچنین باتوجه به تغییراتی که روی این خودرو اعمال شده، می‌تواند شتاب صفر تا 100کیلومتر را در 4.5ثانیه طی کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =