کد خبر: 221090
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

 گویا سریال افزایش قیمت خودروها ادامه‌دار است و شاید قرار نیست به پایان برسد، البته این موضوع به تصویرسازی و استنباط مخاطبان بستگی دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، همان‌طور که قبلا نیز گفته شد خبر اعلام آغاز پیش‌فروش خودروها سبب کاهش قیمت خودروهای داخلی یا توقف افزایش قیمت در برخی خودروها شد‌. اما  این روند دوام نیاورد و ظاهرا از روز گذشته و با اعلام لیست خودروهای قابل پیش‌فروش توسط شرکت سایپا شاهد زمزمه‌های افزایش قیمت بودیم. به‌نظر می‌رسد لیست خودروهای اعلام‌شده برای پیش‌فروش قدرت چندانی در کنترل بازار نداشت. ساندرو استپ‌وی، طی یک‌روز 4میلیون، سراتو 3 میلیون‌تومان، پژو206  تیپ 5و2 و پژو2008‌، 2 میلیون‌تومان و پژو 405 و تندر 90، یک‌‌‌‌‌میلیون‌تومان افزایش قیمت داشته‌اند. سایر خودروها نیز هر کدام به‌طور میانگین افزایش قیمت نسبی را تجربه کرده‌اند‌. حال باید دید از امروز عملا با آغاز پیش‌فروش خودروها توسط شرکت سایپا این روال به چه صورت پیش خواهد رفت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
    0 0
    این اقدام غلط مجلس باعث گرانی در خودرو و نهایتا همه چیز خواهد شد پس این مسئولین هستند که باعث گرانی می‌شوند. الان سایپا به روش ساده لوحانه ایی نتیجه می گیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =