قطعات یدکی مدیران خودرو

شرکت مدیران با هدف تثبیت قدرت و افزایش سهم نفوذ خود در بازار، سرمایه گذاری عظیمی در تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش انجام داده است.

شاید تصمیم گیرندگان حوزه صنعت خودرو گمان نمی‌کردند با تغییر روال یک فرآیند چند ساله التهاب و نابسمانی جدیدی را به بازار خودرویی و فعالیت های وابسته تحمیل کنند. تغییر روال استفاده از منابع ارزی شاید لازم بود اما شکل جدید و اجرای آن قطعا با مشکلاتی روبرو گردید که نهایتا منجر به ایجاد التهاب چند برابری در بازار خودرو و قطعات یدکی گردید.

به گزارش «اخبار خودرو»،در حال حاضر ورود خودرو های وارداتی CBU به کشور متوقف شده است و به موازات آن واردات قطعات یدکی و قطعات مورد نیاز برای خودروسازان مونتاژ کار به سختی صورت می‌گیرد. در وهله اول نتیجه این تصمیم گیری و تغییر فرآیند هم‌اکنون در بازار قطعات یدکی قابل مشاهده است. بسیاری از قطعات یدکی ضروری  خودرو های خارجی در بازار نایاب شده است و اگر هم قطعه‌ایی پیدا شود به لطف دلالان به قیمت های چند برابر معمول به مشتری فروخته می‌شود.

در این میان شرکت ها و نمایندگان رسمی برندهای خارجی که از فعالیت بازایستاده اند نیز خود سردرگم در این وضعیت هستند و گاها پاسخ‌های مشخصی را به مشتریان ارائه نمی‌دهند. در این میان وضعیت شرکت های خودرو ساز و مونتاژی به مراتب بهتر است و در عین حال، فرصت خوبی برای این شرکت، خصوصا شرکت‌های چینی حاضر در ایران مهیا شده است. برخی از این شرکت ها با هدف تثبیت قدرت و افزایش سهم نفوذ خود در بازار، سرمایه گذاری عظیمی را در زمینه تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش انجام داده‌اند و در عین حال فرصت خوبی برای پاسخ به تقاضای بازار و افزایش میزان اعتماد سازی با مشتریان را دارند.

این شرکت‌ها بواسطه برنامه ریزی و توجه به بحث رضایتمندی مشتریان، تامین قطعات را جزء اولویت های خود قرارداده و سعی در پیدا کردن راه حل های لازم برای این مشکل برآمده‌اند. شرکت مدیران خودرو نیز یکی از  فعال‌ترین خودرو سازان بخش خصوصی حال حاضر کشور است که در همین شرایط جاری توانست با پیگیری های لازم بر قسمتی از این مشکل فائق آمده و وضعیت قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان خود را همانند روال سابق مدیریت کند.

بنا به اطلاعات اظهار شده از برخی مدیران این شرکت، با بهرمندی از برنامه‌ریزی مدون و پیگیری های لازم در هر دو حوزه تامین قطعات لازم برای خطوط تولید و همچنین تامین قطعات یدکی لازم برای تمامی مدل خودروهای شرکت مدیران خودرو صورت گرفته است. این اقدامات در نهایت به مشتریان محصولات هر دو برند MVM و CHERY این امنیت خاطر را می‌دهد تا هیچ نگرانی بابت تامین قطعات مورد نیاز نداشته باشد و از طرفی با تامین مواد اولیه مورد نیاز خط کارخانه هیچ خللی در برنامه تولید و تحویل خودرو های مشتریان آتی نخواهد بود.

می‌توان با کمی توجه و نگاه به کارنامه عملکرد این خودروساز خصوصی متوجه رشد و قابلیت های فنی این مجموعه بزرگ شد. فعالیت خودروسازی 15 ساله در شرایط مختلف ایران، و افزایش سطح کیفی محصولات در کنار تعدد مدل‌های مختلف و همچنین بکار گیری آخرین پیشرفت های تکنولوژی روز دنیا در محصولات با برنامه ریزی های تامین و لجستیکی در این مجموعه عجین شده است تا موفقیت محصولات این شرکت را تضمین و نوید بخش آینده روشن تری در صنعت خودرو ایران باشد.

در حال حاضر مشتریان محصولات این شرکت میتوانند به مراجعه به وبسایت رسمی مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir از آخرین وضعیت قطعات یدکی و قیمت های آن مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =