کد خبر: 221251
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
رولزرویس

به‌عنوان نمایندگی یک کمپانی بسیار لوکس، همیشه می‌خواستم بهترین تجربه خرید را به مشتریان ارائه کنم. این همکاری به همه‌ اجازه خواهد داد سریع‌تر و آسان‌تر محصولات ما را خریداری کنند

بیت کوین که به‌عنوان ارز مجازی سروصدای  بسیاری به پا کرده است، در مکان‌های عجیب‌وغریبی معامله می‌شود! این ارز رمزنگاری‌شده که در ماه دسامبر گذشته ارزشی حدود 20هزار دلار پیدا کرد، برای همه نوع سرویسی به‌کار می‌آید اما جدیدترین کاربرد عجیب این ارز دیجیتال به نمایندگی پست اوک‌موتورز مربوط می‌شود که برای خرید محصولات جدید رولزرویس بیت‌کوین را قبول می‌کند.

البته این اولین نمایندگی‌ نیست که بین‌کوین را می‌پذیرد اما نخستین نمایندگی رولزرویس خواهد بود که این ارز را دریافت می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، تیلمن فریتا، مالک نمایندگی یادشده می‌گوید: «گسترش بیت‌کوین توجه مرا به‌خود جلب کرد. به‌عنوان نمایندگی یک کمپانی بسیار لوکس، همیشه می‌خواستم بهترین تجربه خرید را به مشتریان ارائه کنم. این همکاری به همه‌ اجازه خواهد داد سریع‌تر و آسان‌تر محصولات ما را خریداری کنند».

درحال‌حاضر هر بیت‌کوین 6429دلار ارزش دارد. بنابراین برای خرید یک رولزرویس 350هزار دلاری باید حدود 55 بیت‌کوین بپردازید هرچند این مبلغ نوسان دارد. از ماه دسامبر که بیت‌کوین به بالاترین ارزش خود رسید، شاهد کاهش ارزش آن هستیم به‌گونه‌ای که دو ماه پس‌ازآن حدود 13هزار دلار از ارزش این ارز مجازی کاسته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =